Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 50 48 43 42 41 
40 38 36 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Na druhý pohľad

  • Autor: Lucy
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: SJ
  • Postavy: Harry Potter/Severus Snape, Hermiona
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 59
  • Shrnutí:
  • Klíčová slova: Snarry, poválečné

Hodnocení čtenářů:

jajafilm:
“Asi pěkná povídka, už je to dávno, co jsem ji četla, takže se mi píše ztuha nějaké větší podrobnosti.”
sarin:
“"...."”
lilith3913:
“:-D”
jesssnape:
“3 - 4”
Sectumsempra:
“shrnuti zni jako uvod k solidni cervene knihovne, takze casem...”
Trinyx01:
“...”
l.terka:
“:)”
Fleur Tera:
“keď mňa to tak stráášne nebaví... a najviac mi na tom vadia tie české preklady v slovenskom texte”
belldandy:
“Napřed musím projevit jisté radostné překvapení, že se někde v hloubkách internetu v jazyce mě přístupném (jak mám říkat slovenštině?:)) schovávala tak rozpracovaná a ambiciózní povídka. Třebaže není výsledek úplně stoprocentní, pořád pro mě znamenala příjemné překvapení. Třeba ztráta paměti se zdá jako ohrané klišé, ovšem málokde mi připadala tak odůvodněná a smysluplně zapojená do zbytku zápletky jako zde. Severus - bez vyjádření k němu se zhodnocení snarry povídky zkrátka neobejde :) - byl (až na vztah k Potterovi) docela severusovitý. Někdo by ale asi řekl, že už na tom, že má rád Harryho a dělá si o něj starosti je něco hodně divného.:) Ale třebas scéna, v níž si tu Severus a Harry vyznají lásku (aniž to udělají) je zvládnutá perfektně - a kdyby takto byly napsány všechny pohnuté okamžiky, tak jsem vážně na výsost spokojená. Nu, pár jich bylo melodramatičtějších. Nevím, jak bych pobrala sblížení hlavních hrdinů, nebýt podané v retrospektivě, ale .. takto .. jsem na návnadu s chutí skočila. / Problémy jsem začala mít hlavně v druhé půli. Hlavní dva záporáci se při svých akcích chovali jako idioté. Vytvořili si plán pomsty, ale ne už plán, jak z toho sami vyváznou se zdravou kůží. Tomu se dá snad věřit u Rona (jenže u toho se zas těžko smířuji s tím, jak moc negativní role mu tu připadla), ale od Draca bych to nečekala. Zkrátka tyhle věci tam pro mě byly navíc, kdyby si zvládli vyříkat svůj vztah bez vněších podnětů, bylo by mi to sympatičtější. Asi jsem emocionálně nakonec ani neuvěřila tomu jejich odchodu ... Teď si nejsem jistá, jak hodnotit? 3/4 zkrátka. Ne úplně čistý nadprůměr, co dal hodně práce a měl hodně vydařených chvil. Tak já teď zavřu obě oči a nebudu se dívat na klávesnici, když tam budu odmačkávat číslo.”
Sargo:
“xxx”
mariaa:
“:)”
Mrmla:
“...”
Adelaine:
“Současnost střídaná s flashbacky. Je to sladké až trochu moc, ale musím přiznat, že se mi hodně líbila. A myslím, že ano, s radostí se k tomu vrátím.”