Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 50 48 43 42 41 
40 38 36 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Triplex Gemini

  • Autor: Lilithka
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Harry Potter, Severus Snape, Remus Lupin
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 6
  • Shrnutí: Triplex Gemini - Tři blíženci. Tři postavy, které hledají, i když by dávno měly vědět. Jsou tři, jsou sami, jsou uvázáni společností k tomu, aby byli něčím jiným. Někým jiným? Brání se? Představuji Vám Severuse oceněného, Remuse lidského a Harryho smutného. Možná by o nich někdo řekl, že jsou to... chudáci. Vyvrhelové. Ale oni ví. Stačí žít. Stačí žít? starý odkaz: http://www.triplexgemini.mysteria.cz/Rozcestnik.html
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

Cora:
“Zajímavé dílo, které se rozhodně nedá označit jako průměrné, ale ke kterému jsem si paradoxně nedokázala vytvořit žádný vztah. Děj jako takový a chování postav byly vymyšleny tak zvláštním a netradičním stylem, že mě ani nenapadlo nedočíst, a přesto se v tuhle chvíli neumím rozhodnout, jestli je můj celkový dojem spíše kladný nebo ne. Nevím, jestli jsem kdy z nějaké povídky měla v hlavě po pocitové stránce větší guláš. Proto 3, ale vrátím se k tomu; tenhle závěr odmítám brát jako definitivní.”
LiviaCullen:
“som z toho zmätené a uprimne sa mi to nepáčilo... bolo to nádherne napísané to utorke alebo autorovi nemožem uprieť ale proste sa mi to nepáčilo... možno to je tým dosť pochmurnym dejom (možno to tak ostatný neberiete ale mne to tak prišlo) alebo ten koncom ktorý mi prišiel proste zlý a proste nechutne useknutý a ja také konce nevyhladavam či už vo filmoch alebo knihách či príbehoch ... koniec je proste to najlepšie na príbehu... držím sa filozofie "ak príbeh nekončí šťastne tak to proste ešte nie je koniec ale iba prestávka" (moje slová, upravné) na svete je málo pekných veci a tak nemám rada takéto konce”
Sectumsempra:
“tohle bylo fakt dobre....”
belldandy:
“Z úvodních slov jsem nabyla dojem, že tahle FF byla vědomě psána jako sled lehce roztříštěných obrazů a proto si na to nebudu stěžovat. Zdá se mi, že se z těchto střípků daří celkem úspěšně splést nějaký celkový obraz. Zřejmě v souladu s Lilithčinými preferencemi jde o obraz depresivní, pochmurný, místy až morbidní (SPOILER: třeba takové hromadné vraždění vlkodlaků - to je docela síla! :) KONEC SPOILERU). Je to obraz světa, v němž je láska vždy jednostranná, nikdo nevysloví své city, který nezná spravedlnost a má strach ze svých hrdinů. A kde nic dobře neskončí ... I když mi (jako ostatně ne poprvé u Lilithky) přijde přehnaný a nerealný (považovala bych ho spíš za surreálný), nemohla jsem odolat několika syrovým detailům (třeba Harrymu močícímu v Severusově vaně :) ). Myslím, že právě za takové motivy Lilithku miluju ...”
Nerla:
“Mně se líbil načrtnutý svět, ale nelíbila se mi slova, jakými byl popsán. Ani tak nevadila roztříštěnost obrazů, ale sloh byl málo působivý, šlo by to napsat lépe... Oceňuji určité detaily (SPOILER - i mě mrazilo z trávení vlkodlaků - KONEC SPOILERU), líbily se mi i vztahy a náhled do mentality lidí. Jenže... hlavní tři postavy mi přišly popsané nejhůř. Molly, Ginny, Draco - všechno jasné a velmi působivé. Harry, Remus, Snape - cože? Bylo to... nevím. Mohlo to být dobré.”
Sargo:
“Škoda, že to nebylo líp napsané, základ to mělo výtečný, ale pak kuchařka nějak často odbíhala, asi k televizi, čert ví, občas něco vynechala, občas přihodila špatné koření. Přesto to nepostrádá jistou působivost.”
Akkarra:
“Ou... Tohle vážně bolelo. Věřím, že by to takhle mohlo být a jak mi Pottera nikdy není líto, tak tentokrát se to ve mě všechno svírá.”
Mrmla:
“--”
Memorin:
“kdysi četla, takže je načase přečíst znovu a zhodnotit po letech”
Adelaine:
“Nevěřím tomu, že by to takhle skončilo, každopádně povídka sama mě vysoce zaujala a líbila se.”