Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Miluji tě až za hrob... ten tvůj

  • Autor: Lanevra
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Harry Potter/Severus Snape, Ron, Ginny
  • Rating: 18+, nevhodné pro slabší povahy
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Jsem Pán smrti, to něco znamená... určitě... musí.
  • Klíčová slova: Nekromancie, kanibalismus

Hodnocení čtenářů:

Lady Aludnev:
“...”
Cora:
“Originální a výjimečné tak moc, že jsem přečetla za 15 vteřin. A to jsem, prosím pěkně, poměrně obstojný slaboch. Jen těch teorií "Jak vono to teda vlastně bylo" kdybych neměla tolik; musela jsem začít dokonce i intenzivně PŘEMÝŠLET :-) Autorka opravdu ví, jak zanechat dojem.”
jesssnape:
“...”
Ostravanka:
“q”
Salome:
“Je to rozhodně povídka, která příjemně dokreslí vánoční atmosféru, kterou tak přijemně začalo Sin City den před Štedrým dnem... Je to čtivé, originální, dobře napsané, přes všechnu šílenost věřím i postavám, že to jsou ti, jejichž jména nesou, nechutné scény jsou popisované s nadhledem a civilností, který mi připomíná zmiňovaného Tarantina... A neurčitý konec tomu dává něco víc. Jo, až na pravopis to šlo. (Doplňuji ještě dílčí hodnocení - originalita - 5, jazyk - 5, gramatika - 3, struktura - 5, logika postav - 4, logika děje - 4, přesah - 4, celkový subjektivní dojem - 4; celkově tedy lepší čtyři, i když se k tomu vracet nehodlám.”
Usmevava_Barush:
“...”
Desire:
“Wow,. No, zajmavé téma.. Nemůžu říct, že by mi tohle téma vadilo, ale není to úplně můj tip :D Ale za spracování a nápaditost dávám 4-5 :))”
Benny:
“Nemužu dát jinou známku.”
Sargo:
“Líbilo moc :-D Super námět a čtivé příjemně. Jen proč ta varování? Nepřišlo mi to nijak drastické... bylo to tak něžně sepsáno... :-D”
Nerla:
“Kvůli klíčovým slovům jsem to dlouho odkládala, ale zbytečně, vždyť to nebylo nijak zvlášť drastické? Fanoušci HP a Dextera tu musí slintat blahem. Mně teda na začátku vadilo, že se Potter choval jak úplný idiot, a taky mi vadil konec, ale je pravda, že sepsané to bylo dobře. Až na tu hromadu chyb, samozřejmě. Vracet se nebudu, ale za přečtení to stálo.”
Mrmla:
“..”
Akkarra:
“Něco mezi hororem, thrillerem a scary movie - scéna, kterak se Harry a Severus hašteří o jedno slovíčko nad rozervanou mrtvolou na kuchyňském stole, mě poslala do kolen. :D Perfektní závěr je ovšem silně neuspokojující - doslova si říká o další nálož mrtvol a litry krve.... ;) Jinak se Lanevře klaním za scénu s Ginni - konečně! :D”
belldandy:
“Už je to tu zas - šílený Harry a mrtvý Severus aneb Lanevra testuje, co její čtenáři snesou. Já vážně nevím, co by tohle se mnou udělalo, kdybych shodou okolností ten námět už neslyšela dopředu. Tohle je cíleně a myslím že i úspěšně šokující. Taky to vidím na 4/5, při čemž velká část bodů je za originalitu nebo řekněme raději nápaditost - a to nápaditost od začátku do konce. Pozor, žánrem je to spíše horor než milostná romance. Ostatním doporučuji číst jen pokud ví, že gore horory v zásadě snesou. Že se budu vracet raději neslibuji. :) / SPOILER! Pravděpodobnost, že si můj muž přečte nějaký slash je minimální, ale kdyby .. tímhle by mohl začít, poněvadž pro zombíky má docela slabost. :)”
Adelaine:
“Ha. Jsem nadšená. Některé momenty byly i na mě trochu moc, nicméně věřím, že se k tomu někdy vrátím, asi ne s radostí, ale vrátím... 4-5. A co, myslím, že za ten závěr si to zaslouží vyšší hodnocení.”