Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Triumf logiky

  • Autor: Mother of Tears
  • Překladatel: solace
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: SJ
  • Postavy: Severus Snape / Hermiona Grangerová
  • Rating: 15+
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Hermiona prežíva ťažké časy pri výbere manžela pred konečným termínom uplatnenia Manželského zákona. Pomoc získa z celkom nečakaného zdroja.
  • Klíčová slova: snamione

Hodnocení čtenářů:

Katekyo:
“...”
larkinh:
“Jednoduchá zápletka, ale vtipné.”
KalamityJane:
“Od začátku do konce soupis důvodů, proč už nečtu Snamione.”
Ammorrek:
“:-)”
Mandelinka:
“:-)”
lymmet:
“Lehká ironie a vtipná nadsázka. Pobavilo mě to.”
kami:
“...”
Adelaine:
“Popravdě mi to tak vtipné nepřipadalo, snad jen ty Snapeovy komentáře byly trefné. 2/3”
Nerla:
“Ach ano, Snape jako erotický bůh a znalec umění Bellissima Eros, jak jinak. Taky Manželský zákon, jak jinak. Mně je v podstatě jedno, jestli to je parodie, nebo jestli je to míněné vážně, s nadhledem dokážu číst obojí. Líbilo se mi to, protože jsem se pobavila, ačkoliv jsem si klávesnici smíchy nepoprskala. Lepší průměr.”
Chavelierka:
“Přesně Severusův styl, jak získat, to co chce :-D”
Rebeka:
“Neni to tak spatne :)”
Akkarra:
“Pokud si odmyslím veškeré větší i menší nablblosti (páni - to toho moc nezbyde)... Snapeovo hodnocení mě pobavilo, ale to je tak jediné, co stojí za zmínku.”
Tintinka:
“Moc hezké!”
Fleur Tera:
“...”
Keiko.kei:
“Opravdu senzační - Snape a logika to jde prostě dohromady :) Úžasné, jak někdo dokáže s takovou drzostí požádat o ruku :) Rozhodně zdařilé dílko :)”
Sisi:
“Skvelá paródia. Veľmi príjemné čítanie na Nový rok. Snapove logické úvahy ma nesmierne pobavili. Myslím, že sa k nej s potešením kedykľvek vrátim”
Sargo:
“Poprskala jsem si čajem klávesnici! Můj soukromý názor je, že jde o zdařilou, velmi decentní a lehkou parodii, prostě ideální pro bolehlav nového roku... :-)) /// Nerla: kdybys to začala číst jako zcela vážnou věc a došla k tamtomu, taky bys poprskala. Si. Klávesnici. :-))”
GwenLoguir:
“somarina, ale strašne dobrá”