Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

V písku před branami

  • Autor: Diegina
  • Fandom: StarTrek
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Kirk/Spock
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: neuvedeno
  • Klíčová slova: sex , Spirk

Hodnocení čtenářů:

terkacarodejka:
“jo to je fajn 5/5”
Lanevra:
“U této povídky si pamatuji začátek i konec, ale vždy to vnímám jako takové dvě samostatné povídky, spíš než jako jednu. Ještě jedna věc je na ní zajímavá, poprvé avšak ne naposledy, jsem se v ní setkala s myšlenkou, že je Spock produktem umělého oplodnění/genetického inženýrství. Už tehdy mi to přišlo podivné a říkala jsem si, že je to dost nelogický nápad... a pak se to na mě vyvalilo z více stran. Ne, pořád jsem to ještě neakceptovala, Spock prostě vznikl metodou "šup tam, šup ven" jak se dělají všechny děti. :-D”
Benny:
“Relativně dobrá povídka, pokud si odmyslí, že Kirk ve svém vyznání připomínal spíš ženu.Jimovu matku bych s radostí propleskala za ty spratkovské kecy a urážení Spocka.SPOILER:To vše kvůli dítěti a možnosti chovat další vnouče?KONEC SPOILERU.Děsivé to uplně nebylo:)”
Akkarra:
“Snažím se, vážně se snažím, nicméně tohle prostě nedávám. Ten začátek by snad ještě šel, ale četba části o rodinném dýchánku mi vypálila sítnici. :(”
Mrmla:
“,,”
Usmevava_Barush:
“.”
Zuzi:
“Spok==”
tudorrose:
“Ač se někomu tato povídka může zdát být příliš sladká, mně se vcelku líbila. Jednou za čas trocha romantiky neuškodí.”
Sargo:
“Ne že by to bylo špatně napsané, jen takové rozvláčné a ze začátku až příliš sladkobolné. K tak starým chlapům už mi to opravdu nesedlo. Též její argumenty byly až příliš... no nevím... možná by si měla adoptovat černouška z Afriky, aby se trochu uklidnily hormony :-D”
D.J. Orlovský:
“Po misi s V´gerem, kdy se Kirk vrátil na můstek Enterprise, poté co byl povýšen na admirála a převelen na Zem, obnovuje Kirk svůj někdejší milostný vztah se Spockem. Osobně mám nejraději tu scénu, kdy je Kirkova matka nachytá, jak spolu šukají v kuchyni.”