Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 50 48 43 42 41 
40 38 36 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Zkrocení zlého muže

  • Autor: Diegina
  • Fandom: StarTrek
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Kirk/Spock
  • Rating: NC17
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Prosím, neberte toto příliš vážně, je to součást poněkud rozsáhlejšího projektu, na kterém nyní pracuji a který je všechno, jen ne seriózní. Tato povídka je rovněž tak trochu napsána na objednávku, respektive jako narozeninový dárek pro Pantarei, která snese jedině ten slash, ve kterém Kirk hodně trpí. A ještě jedna zajímavost, kterou docení jen někteří: todle je de facto 15ti stránkové pévépéčko. *dmu se pýchou a plácám se po rameni*:-) Pokud by mě však někdo z vás v této K/S oblasti trumfnul, dejte mi vědět, určitě si to ráda přečtu:-)
  • Klíčová slova: PWP, BDSM

Hodnocení čtenářů:

Mrmla:
“Pěkné”
Akkarra:
“To bylo dlouhé a přiznávám, že ke konci už mě to taky moc nebavilo. Líbila se mi scéna s výpraskem, hodně se mi líbila. Nelíbil se mi ten slaďoučký závěr, ani trochu. Takže to hodíme na průměr na jdeme od toho.”
Zuzi:
“Neseriózní ale...hm :)”
Benny:
“Dlohatánské pwpečko na téma dominance zasazeno do Star Trek fandomů.S charaktery zde problém není, vždyť jde hlavně o sex.Ale pokaždé u tak dlouhého popisu kopulačních pohybu mám problém;přestane mne to bavit číst.Také některé slovní obraty šlo použit lépe.2-3”
D.J. Orlovský:
“No jo, Spock prostě nezapře, že pochází z kdysi válečnické rasy.”