Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

T´hy´la

  • Autor: Diegina
  • Fandom: StarTrek
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Kirk/Spock
  • Rating: NC-17
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Stručná charakteristika: TOS (2 roky po ST V), K/S, NC 17. Ptáte se, co to znamená? Ti, co se tak trochu vyznají ve slashových povídkách, už asi tuší. Ti, co netuší, tak jim prozradím, že se jedná o hambatou povídku o homosexuálním vztahu Kirka a Spocka. Tedy na první pohled. Ve skutečnosti se však jedná o ANTISLASH (aspoň tak jsem si to pro sebe pojmenovala). Nelíbilo se mi, jak mnohé autorky ztrácí poslední zbytky soudnosti stran charakterů Kirka a Spocka a nutí je do zcela nepřirozených pozic (a to teď nemluvím jen o sexu). Není právě mnoho uvěřitelných a zároveň i velmi explicitních povídek tohoto typu (čímž asi právě střílím částečně i do vlastních řad:-). Zkrátka a dobře, spáchala jsem povídku, která si z podobných povídek dělá legraci. Ne, že bych nevěřila, že Kirk a Spock jsou jen přátelé, to jim vůbec neberu, ale zároveň do jisté míry pochybuji, že to je mezi nimi naprosto nevinné(viz. malý motivační screenshot:-). No, posuďte sami.
  • Klíčová slova: sex

Hodnocení čtenářů:

shadow:
“Moc příjemné překvapení.”
mariaa:
“...”
Lady Aludnev:
“...”
monika134:
“pěkný ;-)”
Benny:
“Jedna z mých nejmilovanějších.”
Mrmla:
“Pěkné”
Akkarra:
“Docela jsem se bála, co z toho vyleze. A ejhle - ono to velmi příjemné překvapení. :)”
Lanevra:
“Zajímavé, že jsem ještě nekomentovala... Mnoho okamžiků v této povídce je absolutně nezapomenutelných.”
Zuzi:
“.”
Sargo:
“Jeee, to bylo hezky :-)))”
tudorrose:
“Jestli je toto antislash, pak by se měly psát častěji :) Povídka se mi opravdu líbila a přečetla jsem ji jedním dechem, i přestože je poměrně dlouhá.”
D.J. Orlovský:
“Celkem pěkná a zábavná povídka o tom, jak jistá pohoršují kniha přiměje Kirka přemýšlet, jaké by to se Spockem bylo a nakonec to společně realizují. Jediné, co absolutně nechápu je, proč autorka přisuzuje Spockovi ve všech svých povídkách velký zelený penis. Ano, má zelenou krev, ale pokud vím, tak barva kůže se zmiňovala vždy jen u Romulanů a tam se psalo olivová nikoli zelená. Zelení jsou, pokud já vím, jen Orionci.”