Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Než zemřeš

  • Autor: GMTH
  • Překladatel: Severka S. Rogueová
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Harry Potter/Lucius Malfoy
  • Rating: explicitní
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Odpustí Harry Luciusovi nebo neodpustí?
  • Klíčová slova: harrylu, PWP, po válce, character death, Lucius ve vězení

Hodnocení čtenářů:

Badinek:
“...”
bedrníka:
“He he he, dobré PWP, výborný překlad. :-D Závěrečené, ehm, vyvrcholení, jsem nečekala, Luciusovi to přeju. :-P Za řízný začátek a Severuse strašícího v Nebelvírské věži si to zaslouží bodík navíc, i když jsem to první znásilnění trochu přeskočila.”
Benny:
“Že zrovna já si vybirám povídky s takovým tématem.Honba za zadostiučiněním a následná pomsta ještě nemusí nutně znamenat, že to člověka uspokojí.Harry si tedy pomstu a trest "užil" až do konce.Každopádně mi tohle chovaní na Harryho nesedí.Ale co já vlastně vím, tohle ví jen Harry sám.Sorry za kecy.Dám 4*, sice si to znova nepřečtu, ale povídka si to zaslouží.”
Adelaine:
“Má to své kouzlo. Takhle si asi představuju Luciusův postoj k Harrymu. Co se Harryho následné chování... Nemám úplně dobrý postoj k nelítostnému Harrymu, ale vzhledem k okolnostem... 3/4”
belldandy:
“Tohle se asi hodí číst, pokud máte v harrylu povídkách plné zuby změkčílého Harryho. Tak tady tedy není .. Asi tomu nevěřím .. Ale docela věřím, že to má své kouzlo. :) jen já jsem těch harrylu ještě toli nečetla nelítostný Potter mi zatím ještě připadá divnej .. :(. Hodnocení: 3/4”