Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Dar z nebes

  • Autor: Veronika
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: HP/DM, SS/OMC (James Milverton), SS/JP, SS/HP (oboje okrajově)
  • Rating: 12+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Harry se cítí jako v pasti. A náhle dostává novou šanci jako nečekaný dar z nebes. I velmi zlé může být k něčemu dobré...
  • Klíčová slova: po válce, Snape a Draco žijí jako mudlové, AU, homofobie

Hodnocení čtenářů:

bedrníka:
“Jako obžaloba homofobní kouzelnické společnosti se mi to líbí a vzhledem k tomu, co je to za páry, mi nevadí ani zevrubná stručnost vyprávění. Vlastně to není povídka pro příznivce drarry, to párování samo o sobě v ní není podstatné. Jde o to ukázat, jak obtížně se s queer orientací žije v homofobní společnosti, a to se Veronice povedlo.”
Luczaida:
“Zajímavý námět, ale bylo to tak nějak uspěchaný. Jednoduše výcuc z 30ti kapitolové povídky, se kterou se někomu nechtělo..”
larkinh:
“No, není to úplně špatný, ale dobrý taky ne.”
Ostravanka:
“q”
Benny:
“Povídka je popsaná jako shrnutí příběhu v dost umělých větach.A nad 11.zářím jsem jen kroutila hlavou.”
Adelaine:
“Povídka má dobrý nápad, jen je to podaný tak, že to vypadá jako shrnutí delší povídky.”
Mrmla:
“...”
Sectumsempra:
“...jak se pise v popisu k tomuto hodnoceni "se zatnutymi zuby precteno"...od zacatku se mi tahle povidka nelibila SPOILER (jo, jasne, snape a dvacetipatrovej dort, uplne ho vidim, jak je z toho nadsenej a jeste k tomu to 11. zari, co mi tam absolutne nesedelo), davam bod za originalni napad, ale to je tak vsechno...”
Nerla:
“To by chtělo tak dvacet kapitol. Ach jo, a přitom se mi to líbilo, a teď vůbec nevím, jak mám hodnotit. Pohybuji se někde mezi dvěma body za stručnost vyprávění a třemi body za vcelku neotřelý příběh. Dva - tři - dva - tři... Hm. Dám na pocit, takže za tři.”
Sargo:
“Jako popis delší povídky by to šlo. Kdyby to autorka rozvedla na odpovídající počet kapitol a zvládla se vyhnout přeslazenosti, bylo by to výtečné :-) Takhle je to na dva body a ten třetí za... éééé... asi mám dobrý den. I když, vlastně se mi to docela líbilo :-D”
SaoKissa:
“Dobrý nápad, ale podání pokulhává.”
Crystal:
“Nedočetla jsem...”
Akkarra:
“Já to taky nedočetla. Na HP mi to přijde příliš popisné. Ale dávám bodík za Jamese a jeho přepadávací techniku. ;)”
ave:
“Hodně teoreticky by takový příběh mohl mít potenciál. Ale ten příšerně popisný styl ho spolehlivě zabíjí během několika prvních odstavců. A my si můžeme mezi řádky přečíst autorčino přesvědčení: Nepřemýšlejte o tom, co se stalo, já vám řeknu, co přesně si máte o postavách myslet, já vám řeknu jak to máte vnímat. A všechno je přece tak krásně jednoznačné.”
Ivet:
“Vcelku originální, stylem velmi dobře podaná povídka, ve které se i čtenář musí skrýt, aby ho nezavřeli do Azkabanu. =)”
zmije:
“Nepřinutila jsem se ji dočíst.”
Pyriel:
“Ne ve všech povídkách je kouzelnický svět tolerantní vůči homosexualitě, někdy je naopak konzervativnější než svět mudlovský. Pak gayům nezbývá než žít v celibátu, riskovat Azkaban nebo opustit kouzelnický svět a nafingovat vlastní smrt. Zajímavé využití 11. září a radost pro fanynky Severuse, kterému jistě přejí štěstí :-)”