Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

A tak bůh stvořil Malfoye...

  • Autor: Blanch
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Lucius Malfoy/Harry Potter, Draco Malfoy, Severus Snape, Lord Voldemort
  • Rating: 15+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 3
  • Shrnutí: Svět se nadobro změnil. Temná strana zvítězila. Anglii ovládnul Voldemort, svět potemněl a ním i nálada. Lucius Malfoy zůstal sám. Sám se svou pomstou. Ale nastane den, kdy bude moci svou pomstu uskutečnit...hlavně, když mu tak příhodně nahraje sám Pán temnot.
  • Klíčová slova: psychologické

Hodnocení čtenářů:

DenDella:
“Snažila jsem se, opravdu, ale tohle je pro mě definice nekvality. Není to slátanina ani šílenost, ale je to zkrátka špatně napsané. Hodně jsem se těšila, když jsem o tom poprvé četla, ale zpracování je patetické. Vím, že asi šlo o autorčiny první pokusy a že v té době vyšel sotva pátý film, ale nemohu si pomoci...je to zmatené, nejasně popsané situace a hlavně z toho cítím neskutečnou dětinskost. A označovat těch pár postelových vět hned za "silné PWP" taky asi nebylo nutné. Konec a zápletka byla...no vlastně nebyla.”
Ookami-sama:
“Prostě Blanch, úžasné.”
kami:
“Čítala som to už dávno, prekvapivo som si z toho aj niečo zapamätala, konkrétne najviac osud Harryho Pottera, ktorý mi spôsobil veľkú radosť, škoda, že Lucius o ňu neskôr prišiel.”
belldandy:
“Netvrdím, že je dokonalá, ale vzato kolem a kolem ... líbila se mi. Asi nejvíc podezřelé mi bylo, že Harry, který už má být stejně totálně zničený se pak ještě nechá tak "relativně snadno" něčím zas rozhodit. Ale v rámci jistých limitů - mám pocit, že se Blanch koneckonců dobrala k hodnověrnému konci: SPOILER! k neúspěšnému zachránci světa a triumfujícímu, avšak zároveň bezútěšně osamělému Luciusovi. KONEC SPOILERU! Pro mě relativně uvěřitelná verze harrylu, pokud uvážím, že párování ze záporáky je vždycky trochu divoká záležitost.”
Adelaine:
“Nebylo to špatné, ale já z toho měla pocit, že se tím autor k ničemu nedobere.”
Sargo:
“Melo to sve kvality, ale jednak jsem nepochopila konec, jednak to bylo divne.”
Mrmla:
“2, 5”
Akkarra:
“Čekala jsem podstatně víc, na Malfoye to byla docela slabota... Takové nijaké - ani drama, ani psycho, prostě nic.”
Memorin:
“občas trochu nevyvážěné, ale 3, 5 si dozajista ode mne zaslouží. A Voldemort s oslovením Luciuse "mazlíčku".Líbí se mi tam ona nadsázka v temném prostředí.”