Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Harry Potter | The War

  • Autor: agentofCHAOS13x
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: fanvid
  • Postavy: Všichni
  • Rating: Pro všechny
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 0
  • Shrnutí: To je válka.
  • Klíčová slova: válka, voldemort, potter, snape, všichni

Hodnocení čtenářů:

Usmevava_Barush:
“.”
Ostravanka:
“q”
kami:
“Nesedí mi to. Vysvetlím prečo: Videla som na túto pieseň iné, omnoho lepšie video. Konkrétne sa jednalo o AMV na HNR. Potom sa mi pri pozeraní zdá, že pieseň je správna, ale prehrávajú sa blbé obrázky.”
KalamityJane:
“Harry Potter a 30 Seconds to Mars, co víc si přát? Krásná atmosféra, krásně sestříhané. Jsem nedšen. :-)”
Akae21:
“Videí jsem viděla už dost, ale tohle mě dostalo.”
belldandy:
“Je opravdu vynikající, ale už tady je. Ale zas jsem při té příležitosti zjistila, že na další shlédnutí se mi líbí dokonce víc než na poprvé :)”
Memorin:
“Odzbrojující. Skvělé sekvence sednoucí hudebně i slovně. Načasování, atmosféra, gradace.”
Mrmla:
“..”
Benny:
“Opravdu hodně povedené.Asi jsem ovlivněná tou pisničkou, ale zasloužená 5*”
Adelaine:
“Tohle by měl být oficiální trailer. 4-5, ale zatím 5, je to nejlepší video na filmy HP, co jsem viděla.”
Mandelinka:
“Jsem samozřejmě ovlivněna tím, že se mi líbí ta písnička, ale řekla bych, že lepší fv jsem ještě neviděla.”
Sectumsempra:
“ja jsem nadsena:)”
Nerla:
“Video mě nijak neohromilo, asi jsem neměla mít taková očekávání. Plus za to, že jsem dostala chuť se konečně podívat na šestý a sedmé díly. Třeba je tentokrát znechuceně nevypnu v půlce...”
Akkarra:
“Hmm...”
Sargo:
“Nádherně uděláno.”
kopapaka:
“Ještěže tohle video není na klasickém filmu, moje kopie už by byla pořádně ohraná. Co dodat, z mého pohledu úplně dokonalé, s klidným svědomím pět bodů.”
Casiopea:
“4 - 5, ale dávám 5, protože byla i husí kůže. Fakt pěkný, moc pěkný.”
Fleur Tera:
“veľmi pekné video... obrazy presne zapadali do textu a ten sa na celý príbeh neskutočne hodil”
belldandy:
“Pěkné, pěkné .. mě se tam líbí ta část s vkládanými slovy. To víte tomu rozumím i já. :) Při sledování tohoto videa mám neodbytný dojem, že jeho autor odvedl lepší kus střihačské práce než profesionálové u sedmičky HP.”
Neferet:
“Tohle video se mi moc líbí. Začátek je asi nejlepší a pak taky konec se mi moc líbí, tedy ty sestřihy dřívějších a novějších časů :-)”
Lanevra:
“Nejlepší je ten začátek, ta přirovnání. I ta píseň se mi líbí. Váhám mezi čtyřkou a pětkou, zatím to bude to lepší hodnocení.”