Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 50 48 43 42 41 
40 38 36 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Soulmates

  • Autor: Brygminka
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: HP/DM, Ginny Weasleyová, Ron Weasley, Hermiona Grangerová
  • Rating: 15+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 17
  • Shrnutí: Draco trpí rozdvojením osobnosti. Jedna jeho část se zamiluje do Harryho, druhá část má sebedestruktivní sklony. Oba hlavní hrdinové se společně snaží překonat Dracovu schizofrenii, problémem však zůstává samotný Draco… Psáno před vydáním šestého dílu.
  • Klíčová slova: Romantika, Psychologické, Pokus o sebevraždu, nenávist, láska, schizofrenie, Harry a Draco

Hodnocení čtenářů:

DenDella:
“Zvláštní románek. Místy krásný, ale po většinu času spíše uspěchaný a nepochopený. Povídka se schizofrenií mě dost zajímala, nebylo to napsané nejhůře, ale stejně si myslím, že několik věcí je mimo mísu. Nezdálo se mi, že by někoho opustili úplně všichni proto, že se rozejde se svou holkou. Taky mi tam moc neseděl ten otevřený konec, celkově se vlastně v posledních pěti kapitolách nedělo nic a nejednou všechno. Přišlo mi, jako by to už autorku nebavilo, tak to rychle splácala do sebe, udělala rádoby happy end, ale my vlastně nevíme nic. Oceňuji psaní romantických scén. Celkově se mi to líbilo, i když mě to vůbec nevtáhlo do děje.”
fleur_packyt:
“K pěti chybí jen to, jak moc je Cokoliv hrozně super, leč Soulmates mě (sic kupodivu tématem mě bližším) nezasáhlo tak moc. Snad kvůli jisté absenci Rona a Hermiony, bez kterých klasicky Harry nedal ani ránu.”
Lucie:
“...”
Trinyx01:
“...”
bwews:
“Příjemně napsané, autorka mile překvapila. Něco mi sedělo, něco ne takže za tři.”
Benny:
“Do háje!..Všimly jste si jak autoři rádi dělají z Draca Malfoye citlivou duši náchylnou třeba k schizofrenii, poruchám příjmu potravy nebo sebepoškozování?Ano, je to ten správný typ chlapečka, který se na to dokonale hodí.Tady figuruje schizofrenie..a musím říct, že mě to neskutečně bavilo a nápad se mi líbil.Samozřejmě tomu nechyběla jistá sladkost, závěrečná scéna se mi zdála malinko přes míru.Hermiona a její přijetí pravdy od Harryho také mimo její charakter(ff z roku 2006-to mi jako omluva stačí)Přes výtky to je dobrý příběh a dnes mi to sedlo.Minibodíky za zmínku o Wildeovi a citaci básně od Bukowského(oba nesmírně miluji)Za 4:)||DEFINICE SCHIZOFRENIE;je závažné duševní onemocnění, projevujicí se porušeným vnímaním reality, poruchami myšlení, nezvyklým chováním a obzvláště sociálním stážením, či netečností.Hlavní příznaky:HALUCINACE, bludy, zhoršující pozornost a vůle, ochuzení citového života, ztráta socialních dovednosti.Hele, Dracova nemoc!||Má zkušenost-ráno mě milovala, odpoledne jsem byla čubka(nelečená forma)”
Onnyinka:
“hezké”
Akkarra:
“Ale jo. Není to sice žádný zázrak, ale bavilo mě to. :)”
mariaa:
“...”
Mrmla:
“..”
Memorin:
“Na dílech Brygmi se mi líbí sledovat, jak se postupně zlepšuje. Skutečně dobrý nápad, který je skvěle napsán. (i když naposledy jsem to četla před 5 lety, ale nemám potřebu se k tomu vrátit, proto lepší 3)”