Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Ohnivé péro

  • Autor: Vrakobor
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: všichni
  • Rating: 15+
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 14
  • Shrnutí: V Bradavicích řádí tajemný sexuální maniak...čtěte a dozvíte se víc...napsáno pod vlivem omamných látek ;). Veselé čtení přejí Borovice a Vraní oko!
  • Klíčová slova: Humor, Drama, Dobrodružné

Hodnocení čtenářů:

NikaV:
“Nějaký hlubší smysl v této povídce nemá smysl hledat, ale na odreagování a zasmání, je to ideální. Člověk se přitom bezvadně nasměje.”
jesssnape:
“naprosto souhlasím s Benny!”
Benny:
“Tak to nepude, soudruzi.Neudrží to mou pozornost, trapný humor(je to humor nebo střevní křeče?)Ne, definice jednoho bodu je přesná.”
Su Šenka:
“Skvělé, nedá se jinak něž tleskat. Holky Vrakoborky jsou prostě úžasné :). Je to snad jediná povídka, u které jsem se nepřestala smát ani na malou chvíli :)”
Basiliscus:
“Tohle mě nezaujalo. Pobavila jsem se jen u postavy Sadako..”
Sargo:
“Připadám si staře...”
Sectumsempra:
“:D:D”
Lanevra:
“Támhle je Sadako! +všichni berou vidle a pochodně+ :-D”
Fleur Tera:
“Nezabíjej mě, Batmane! :D”
Mrmla:
“,,”
Akkarra:
“Ačkoli ostatní kapitoly nejsou ani zdaleka takový nářez jako ta první, stejně jsem se smála celou dobu. Smrt Sadako! :D”
Memorin:
“smála jsem se téměř u každé věty... Ohnivé péro řádí tam, kde slunce nesvítí. Brumbál má prašivé koule. Batman jako komunista, Draco a Luna spolu. Naprostá šílenost, Absurdita postaveného příběhu je jednoduše boží.”