Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Given In Evidence

  • Autor: verityburns
  • Fandom: Sherlock BBC
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: Sherlock Holmes / John Watson, Mycroft Holmes, Greg Lestrade, Mrs. Hudson
  • Rating: 16+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 19
  • Shrnutí: BBC Sherlock. Author's Note: Coming back from the dead can be a complicated business. With a new case on the horizon, rebuilding a life is one thing... rebuilding a friendship quite another. For Sherlock and John, things may never be just the same... Slash.
  • Klíčová slova: post-Reichenbach, Johnlock, BBC Sherlock

Hodnocení čtenářů:

kratula84:
“Jl povídek, které krom romantické linky obsahují i slušný případ, je pomálu (což je hřích, když už se píše o dvojici detektivů), takže dávám plusový bod už jen za to. Ale i jinak jde o parádní, propracovaný kousek, který člověk napjatě hltá od začátku do konce.”
Usmevava_Barush:
“....”
KalamityJane:
“:-)”
Casiopea:
“Ano, případu mohlo být věnováno víc prostoru, but I don´t care. :D Nááádhera! :)”
Heredhether:
“Je toho spousta, co se mi na téhle povídce líbilo: je dlouhá, má detektivní zápletku, zaměřuje se na psychologii postav, které jednají v souladu s kánonem, je dobře napsaná a téměř bez chyb... A i když obsahuje sex, není žádná lechtivá scéna samoúčelná a vždy nese ony typické rysy, díky kterým by nebylo možné si za Johna a Sherlocka dosadit libovolnou dvojici a nic by se nezměnilo. Plný počet nedávám jen kvůli řešenému zločinu, který mohl být přece jen trochu složitější a klíďo i nebezpečnější. Doporučuji všem, kteří mají rádi sexuální napětí, co se dá krájet a cpát do matrací, ale nepostrádají romantickou duši. Po téhle povídce se už na kuchyňský stůl 221b Baker Street nebudete schopni dívat stejnýma očima ;D”