Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Žal a vděčnost

  • Autor: Alion
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape, Albus Brumbál
  • Rating:
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Severus chce dostat ze svého srdce žal a v předvánoční večer utíká.
  • Klíčová slova: psychologické

Hodnocení čtenářů:

Ostravanka:
“q”
Mandelinka:
“Dle mého chtěl prchnout před soupisem inventáře ke konci roku...”
Istar Halabába:
“Je to prostě vánoční a vánoce jsou různé pro různé, někdy dost děsivé, někdy je lepší utéct a nevracet se ani na tři krále. Ten kouzelný klid toho starého pána, ten teda je... taky vánoční. Kratší a pročesanější by se mi to líbilo víc.”
Sectumsempra:
“ja ale opravdu pocituji "vdecnost" (za to, ze tahle povidka byla tak kratka) a "zal" (celkove nad povidkou) btw, neni tu v nazvu chyba?;)”
SinamLlumi:
“Já vím, o co jde - na Bradavicku řádí kůrovec: „Lesy v dálce se zdály jako živé.“ Zdály se, leč nebyly. Aha! :) Samozřejmě o ničem (nebo když, tak klišé), název na palici, podivná gramatika - ale aspoň to není tak arogantní. S.L.”
Sargo:
“Asi to melo byt cituplne. Ten druhy bod je jen za to, ze to nebylo dost dlouhe, aby to dokazalo skutecne otravit.”
Mrmla:
“..”
Akkarra:
“Zřejmě jsem pořádně natvrdlá, ale já opravdu nechápu, o čem to mělo být... To Severusovi prostě každoročně šibe, nebo má panickou hrůzu ze jmelí, nebo bylo k večeři stehno z trpaslíka...?”
GwenLoguir:
“Ak ma to malo nadchnúť a očariť alebo také niečo... no, minulo sa s účinkom. Dočteno, ale nechcem hodnotiť. Mám pocit, že mi niečo ušlo a potom by to mohlo mať hodnotenie vysoké... alebo mi neušlo nič a potom by to možno neboli ani dva body... (ktoré dávam takmer vždy..)”
Memorin:
“co dokáže málo slov a nemusí to být ani "prosím" Severus a Vánoce, Severus a profesor Snape, Severus sám se sebou. A Brumbál jako pokaždé stařec s mořem oveček.”