Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Triptych

  • Autor: paní archivová
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Draco Malfoy/Ron Weasley, Pansy Parkinson
  • Rating: 12+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 15
  • Shrnutí: Ron Weasley se po skončení války navrátí do Bradavic, jelikož je ze Zlatého tria jediný, jehož nezaměstnali jako bystrozora. Spolu s ním se do školy vrací i nedostudovaný George, a mimo bratry Weasleyovy se po chodbách hradu prochází i jiní studenti, kteří neměli kvůli Voldemortově nadvládě možnost sedmý ročník dokončit. Jedním z nich je i Draco Malfoy; šedooký šmejd, s nímž - aniž by vlastně věděl nebo chápal proč - se Ron před začátkem nového školního roku vyspal. Vinou Georgeova bezelstného vtípku se Ron stane Dracovi zadluženým dvěmi sty galeony, a pochybné východisko mu poskytne Pansy Parkinsonová. Válkou již dost zničený Ron je náhle uvězněný v začarovaném kruhu, anebo precizněji řečeno v obyčejně ohavném trojúhelníku.
  • Klíčová slova: Dron , DM/RW

Hodnocení čtenářů:

Adelaine:
“Tohle bylo skvělé!!! Ač si stále nedovedu představit tenhle pár, tak tady jsem jim to věřila do poslední tečky u věty. Výborně napsaný, výborně vykreslený charaktery.”
Ostravanka:
“q”
Benny:
“Nádhera, užasné, skvostné.”
Nerla:
“...”
Memorin:
“..”
mariaa:
“:)”
Mrmla:
“Nádhera.”
Akkarra:
“Tak tohle je pecka. Charaktery postav jsem si tady doslova užívala - Draco se skutečně chová jako Malfoy, ale ne jako histerický spratek. Ron - tak k tomu nemám slov, konečně jedna z mála povídek, kde není za idiota a duševně retardovaného, ale kde je skutečně normálním mladým mužem, který má osobnost, své myšlenky a názory, byť často působí, jako by právě vylezl z jeskyně. Pansy - takhle si představuju zmijozela. Jinými slovy: Paní archivová, skládám hlubokou poklonu.”
Lanevra:
“V první řadě mě na povídce uchvacuje sloh a schopnost autorky hrát si se slovy. Druhým bodem je to, jakým způsobem přistupuje Pansy k Ronovi. A pak je tu samozřejmě Draco, který je výjimečně jako skutečný Draco v knize nebo filmu... Tím myslím, že Draco obvykle bývá méně zbabělí, rozmazlený a nepříjemný, než doopravdy je. A navíc je tu Ron krásně tupí jako nenakřídované tágo. :-D”