Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Čtvrtá zakázaná kletba

  • Autor: lilithka
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: SS/LM, DM/RW
  • Rating: 12+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: No... tohle je jenom mírný preslash a co hůř, je to pokus o parodii. Pochybuji, že se někdo bude smát, ale já jsem si při jejím psaní opravdu užila, tak to sem taky hodím... Vážně ale varuji, je to nemístně ironické!!!
  • Klíčová slova: parodie, šílené

Hodnocení čtenářů:

bedrníka:
“Krutě nelaskavá parodie.”
palanda:
“zajimava stranka humoru ))”
Meera:
“Popravdě se mi to moc nelíbilo, humor nebyl humorný a i jako prodie je to hodně hodně slabé”
Benny:
“Připojuji se k Adelaine;parodii nechápu.Ironii v životě použivám denně a taky jsem ji neobjevila.Sorry.”
Nerla:
“Není to dost dlouhé, aby to člověka stihlo znechutit, takže vlastně dobrý. Líbí se mi, jak je pojatý vztah DM/RW. A vlastně - protože jsem si dopředu přečetla pairing - i vztah LM/SS, protože jsem si dopředu prohlédla i délku povídky a byla jsem nesmírně zvědavá, jak se ti dva v textu projeví. Jo, za mě průměr, který neurazí.”
Adelaine:
“Asi prostě nemám pochopení pro parodie”
Mrmla:
“,,,”
SaraPolanska:
“Heh... To není smích, to je spíš podiv. Já jsem to moc nepochopila a co hůř - nesmála jsem se.”
Sectumsempra:
“nejak jsem to nepobrala...”
Kate Mathews:
“...”
ave:
“Neurazí, nenadchne. Ale je to krátké a má-li čtenář správnou náladu, může vzbudit úsměv.”
Akkarra:
“No, zajímavý nápad, kterak vyřešit (to jen tak na okraj) válku ve světě kouzelníků.”
Mandragora:
“Povídka mě docela pobavila. Taková vtipná hříčka o tom, že i hodina lektvarů může rozhodnout o výsledku války.”
SinamLlumi:
“Na tuhle povídku jsem narazila náhodou, komentáře mě dost navnadily (asi až nemístně), každopádně.... nevím, nevím... že bych se smála, to se říct nedá. Přišlo mi to spíš zmatené než ironické, a to se v humorných povídkách přímo vyžívám. Nehodnotím, aby mě někdo nenapadl, že.... Prostě aby mě někdo nenapadl. S.L.”
Memorin:
“Budete se smát. Ale...”
Bilkis:
“Neznat tuhle povídku je snad skoro hřích... Výborné a vtipné čtení.”
Pyriel:
“Pokaždé, když na tuhle povídku narazím, tak si ji znova přečtu a bavím se. Je krátká a bláznivá :-)”