Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Drabble(s)

  • Autor: Laura, C dumbledore, SilentAuror, jamie2109
  • Překladatel: Laura (z ph.netu)
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy:
  • Rating:
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 56
  • Shrnutí: Několik nejpovedenějších drabblů z dílny anglických slash autorů a mé vlastní. První tři jsou dílem C Dumbledore. U ostatních uvádím autory na konci povídky. Jsou to vtipné i smutné, velice krátké i delší povídky. Jsou to jak překlady, tak drabbly na přání.
  • Klíčová slova: drabble, drarry, snucius

Hodnocení čtenářů:

Mrmla:
“---”
SinamLlumi:
“Zatím berte mé hodnocení s rezervou, přečetla jsem pouze náhodně vybranou povídku „On s vámi mluví?“ - ovšem ta mě *rozhodně* nenavnadila ke zkoušení dalších. Ukázka: „Lily přešla k němu a udeřila ho do tváře. Pak tónem, který nepřipouštěl odpor zavrčela „Nesnaž se hrát na chytrého, Malfoyi!“ Kmotr IV: Drsná zrzka, přináší vzrušující přerod mrtvé bohorodičky v gangstera, který zastíní i památku dona Corleone. Od září ve vašich kinech! :) S.L.”
Akkarra:
“Klasika, no - něco ano a něco ne... Slabší trojka.”
Memorin:
“Laura je ikona. Co si pamatuji, je první co přišla s výtečnými překlady a taktéž první, co přišla s originálními nápady, dovedené k dokonalosti. A všichni k ní vzhlíželi... uměla tak skutečně a procítěne popsat Lásku a ostatní Pocity. A za to jí patří můj dík. :) Některé jsou výborné, jiné průměr, ale těch lepších je tam pro mě víc.”