Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Nádherná

  • Autor: Mysty15
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Hermiona Grangerová/Ginny Weasleyová
  • Rating:
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Chovají se nádherně, cítí se nádherně, jsou nádherné. - Femslash. Hermiona Grangerová a Ginny Weasleyová. Moje první dílko na tenhle pár a na ženský pár vůbec.
  • Klíčová slova: femslash, slash, romantika

Hodnocení čtenářů:

Sectumsempra:
“tak tohle je fakt desny. Davam jeden bod, protoze jsem se u cteni hodne hlasite smala.”
Benny:
“Tohle bude krátký komentář:Strašné...Okej, rozvedu to.Hodně, hodně špatné.Sladké a ještě sladčí, dlouhé a slovo NÁDHERNÁ, teď pár dnů nebudu ve své konverzaci chtít použivat.Femslash zřejmě píši jen něžné dušičky, které ženu uctivají jako Jane Austenová ve svých románech.Jako žena a uplně neromantický člověk si na tyto vzhletné věty nepotrpím.No nic, prostě jsem asi spiš chlap(proto taky ta přezdívka:D)”
SinamLlumi:
“Tak fajn, garáž je místo, kde si lidi parkují své koně, ale jak se dá „chovat se nádherně“? Vysvětlete mi to někdo, prosím. :) Za druhé, fascinuje mě, jak někdo může používat citáty, kterým nerozumí. Takže k úvodní písni: „May I?“ = „Smím?“, „you feel so good to me" = „je mi s tebou tak dobře“, atd. Mysty, nepochybuji, že i v jazycích, které snad ovládáš (tedy nikoliv ČJ nebo AJ), existuje spousta podobných ucajdaných blábolů, prosím drž se jich. Taky věty jako např. „jednou z mnoha dějů je snění“ nejsou česky. Na druhou stranu, autorčin standardní pubertální vypravěčský styl a naprostý nedostatek nadhledu tady sedly jako ulité - díky nim konkrétně tohle dílo zanechává ucelený dojem, jemuž nemám problém udělit slabší 3 body. :) PS: Kdo další si při větě „květy vlastní i leknín “ vzpomene na „plechová gondola rozbouří salámy“? :))) S.L.”
Akkarra:
“Je to vážně slaďák, až trnou zuby a být to slash, tak klidně napařím nulu. Ale vzhledem k tomu, že je to fem, tak mi to až tak moc žíly netrhá. Sinam: Mě se vybavuje 'Velbloud zvaný mikrobus našich lesů.' :D”
Memorin:
“první a poslední slovo je Nádherná. má své chyby, ale stejně ji vidím a slova a povídka a tento pár se zdají být”