Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Mrazivá

  • Autor: Corny
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy:
  • Rating:
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Malý Severus utíká před realitou a naráží na zvláštní dívku. Na Mrazivou. Má Glacial něco společného se smrtí jeho matky? Byla smrt Brumbála předurčena? Byl to Severusův úkol? Kdo je Glacial?
  • Klíčová slova: Temné, Psychologické

Hodnocení čtenářů:

Rebeka:
“...”
SinamLlumi:
“Glaciál, můj malý hobite (pardon, *Severusi*), je odborný výraz pro dobu ledovou. Takže máme co do činění, hádám, se starší ségrou součaného interglaciálu? :) Dobrou zprávou je, že dokonce i po všech rádoby básnických obratech, které jsem dneska zkonzumovala, mi „Vlastně, proč si nezavzpomínat?" ve smyslu oslího můstku k flashbacku pořád přišlo asi tak nenápadné a elegantní, jako rána lopatou do hlavy. :) A podívejte se, já McG taky nemám ráda, ale tak tupá, aby nevěděla, co je sněžná slepota nebo podchlazení (!) snad nebude, ne? No jo vlastně, a ještě můj hlavní dotaz: o co tady prosím šlo – že Smrt je Mary Sue? Pche, vím dávno. :) S.L.”
Akkarra:
“Kdo je Glacial? No, to by mě taky zajímalo, protože v povídce se dozvíme, jak úžasná a úchvatná je, ale ne CO to je. Naprosto neuspokojivé.”
Memorin:
“druhá strana, mezičas a mezidobí... deja-vu a pozdrav odněkud”