Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 50 48 43 42 41 
40 38 36 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Dream within a Dream

  • Autor: ac1d6urn / firefly-wp
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: SS, HP
  • Rating:
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 0
  • Shrnutí: Ilustrace k Prasklince v čase. Stejně jako v případě literární předlohy, jde o preslash.
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

Mája:
“Tak můj styl tento obrázek naopak je. Je nádherný a skvěle vystihuje atmosféru té krásné povídky. Moc se mi líbí...”
Akkarra:
“Taky to není můj styl... :)”
Mandragora:
“Povídku, ke které je ilustrace jsem nečetla, tak možná proto mi to až tak moc neřeklo. I když je pěkná, to zase ano. Je to moje oblíbená autorka, ale má i lepší.”
Sectumsempra:
“je to dobre namalovane, ale samo o sobe, jako obraz, by to asi neobstalo... proste dobra ilustrace”
Lanevra:
“Neřeknu že se mi to nelíbí, ale ani nemůžu říct, že bych tím byla uchvácena. Je to hezky namalované, o tom žádná, ale nevzbudilo to emoce. // Hele, jsem dobrá, nečetla jsem popis ani Prasklinku v čase a stejně jsem poznala, že je to k ní. :-D”
Mrmla:
“..”
Casiopea:
“Jinak to ani nejde. Frontální útok na emoční centrum. Nádhera...”
SinamLlumi:
“My o vlku... :) Spíš bych asi řekla, že tohle není můj styl – ve výtvarném umění ani v literatuře – nicméně příběh tam vidět je, a to bez námahy. Byť to není můj styl. ;) Btw. "Suddenly, I awoke, and there I lay, myself again." Hmm... to si ukradnu. :) S.L.”
belldandy:
“Sinam by nejspíš řekla, že je to taková ta věc, co nic zajímavého nesděluje. No já mám pro Acid slabost :) / S.L.: Nu dobrá, tak jsem se zas netrefila. :) / Lanevra: Ano, rozhodně jsi dobrá. :)”