Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Dostat svého muže

  • Autor: alisanne
  • Překladatel: Gleti
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Kingsley Pastorek / Sirius Black
  • Rating: 15 +
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Shrnovat drabble? A proč byste ho pak četli?
  • Klíčová slova: drabble

Hodnocení čtenářů:

bedrníka:
“Roztomilé. Od Kingsleyho by se rád nechal dopadnout a prohledat každý.”
kami:
“Tento mám rada. :)”
Benny:
“:-) :-) :-)”
Nerla:
“Mě nenaučil ani tenhle drabble chápat existenci této obskurní literární formy. No dobře, trochu to pobavilo, ale... trochu. Jenom málo.”
Sargo:
“Takovehle kousky davaji existenci obskurniho zanru "drabble" docela smysl. :-)”
Adelaine:
“Souhlasím, drabble mě nějak zvlášť neuchvátilo, ale drabblíky, které vybírá gleti a které jsem četla, mně vždycky trochu zvednou náladu.”
Mrmla:
“---”
Sectumsempra:
“:D:D vyborne”
Lanevra:
“:-D - to nepotřebuje delší komentář, je to drabbl.”
delatrix:
“Velmi zajímavé, jen bych řekla, že to mohlo pokračovat.”
Fleur Tera:
“bystrozorské eso :)”
Akkarra:
“Neměli by ještě před tím sepsat protokol? :)”
Casiopea:
“Opravdu pěkná věcička. :)”
belldandy:
“Tohle zřejmě nebude první drabble od alisanne (a v překladu Gleti), který jsem četla, ale je první, který jsem si zapamatovala. Každopáně mě nějak mrzí, že (zřejmě díky své délce) se tu žádný z nich dosud neobjevil. Při tom právě alisinniny drabblíky mě naučily tenhle žánr číst. Přiznávám, že mezi nimi není žádný, o kterém bych tvrdila, že patří k tomu nej-nej-nejlepšímu, co jsem kdy četla, ale zas ... málokdy jsem od nich odešla s alespoň o maličko zvednutou náladou. / Jak to tak chodí u takových věcí, mám podezření, že se sotva dva čtenáři shodnou, které z nich jsou ty lepší a které zas patří k podprůměru, nicméně tenhle patří mezi mé oblíbené. Každopádně neuškodí vědět, že tady se jich skrývá bohatá zásoba a může si to každý rozsoudit sám: http://m-a-mprovasi.svetu.cz/sloupek-gleti/102012/ . :)”