Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Křehký

  • Autor: Maeglin Yedi
  • Překladatel: Ravenablue
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Lucius Malfoy/Harry Potter
  • Rating: přístupné
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Lucius je vyslán splnit úkol.... / Varování: pre-slash, bez omezení
  • Klíčová slova: harrylu , preslash

Hodnocení čtenářů:

Cora:
“-”
Benny:
“Buď v té povídce pre-slash je nebo jsem to prostě nepochopila(přečteno opakovaně)”
Sargo:
“Jako pre-slash mi to nedavalo smysl, ale to muze byt tim, ze jsem duse cista a nezkazena a nehledam za vsim sex. Az na to, ze to nedavalo smysl ani moc jinymi zpusoby - chybela tam vzdycky ta jedna veta, ktera by to postavila do spravneho svetla. Ale situace se mi libila. Harry mocny tak, ze Lucius podlehne - to by slo, ne? ;-)”
mariaa:
“...”
Lanevra:
“Připouštím, nepochopila jsem smysl povídky. Asi nejsem normální...”
Mrmla:
“---”
Istar Halabába:
“No a co. Není to první Luciusova proměna v hodného pána, o které jsem četla. Možná ty jeho dlouhé světlé vlasy připomínají maminku z obrázku nebo hodnou paní učitelku, a tak není ve všech povídkách jen negativní. Píše se tam, že se už několikrát setkali, takže Harry není takové pískle. Jen tak vypadá a tak se chová. Ale dát tomu nějaké číselné hodnocení... tak třeba tak.”
Sectumsempra:
“asi to moje skoro blondata hlavinka nepobrala, ale ze vseho nejvic mi to pripomina zpraseny slohovy cviceni (proc to nekdo vubec prekladal, to mi taky unika...)”
Akkarra:
“Tak nevím, kolik tady Potterovi vlastně je? Podle toho, že Malfoye poslal Voldemort, se to nemůže odehrávat dřív než o prázdninách po 4. ročníku, ale podle toho, jak autorka Pottera popisuje, tak ještě ani nenastoupil do Bradavic. To je dost podstatná vada. Jedna z mnoha... Takže autorka buď nezvládá časovou posloupnost a nebo trpí scestnými představami - pro mě natolik úděsnými, že to nedokážu dočíst.”
Casiopea:
“Jsem zvědavá.”
belldandy:
“Na základě toho, co jsem četla, mám pocit, že Maeglin Yedi má slabost temné zápletky, "zlé" hrdiny a ráda si hraje se zaměňováním znamínek dobra a zla. Občas se jí to daří líp a občas hůř. Tohle asi nepatří k tomu nejlepšímu, ale myslím, že být na harrylu, bude pro mě i tahle FF mít určité kouzlo. A protože od té doby, co jsem přečetla "Ostré jako sluneční světlo" na harrylu tak trochu jsem, trochu toho kouzla pro mne má. Harryho situace je tu - zase - předramatizovaná. A Lucius poněkud útlocitný, ale na větší přesvědčivost - tu je docela malá plocha. A nastavení postav je prostě nutné pro popsanou situaci. Mohlo to být lepší, ale že by to zas byl v rámci tohoto žánru až takový průšvih se mi nezdá. Popravdě mám v tuhle chvíli chuť dát i čtyřku, abych téhle povídce zvedla hodnocení. :) Ale občas nejsem ani dost hodná, ani dost statečná ...”