Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Spřízněni kletbou

  • Autor: Rocia Mixan
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Harry Potter/Severus Snape, Remus Lupin/Sirius Black
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 42
  • Shrnutí: Temné Voldemortovo prokletí má patnáctiletého Harryho Pottera zabít... nebo ho donutit připojit se k Pánu zla. Na třetí možnost ale Voldemort nějak zapomněl...
  • Klíčová slova: nucený sňatek, Mpreg, snarry

Hodnocení čtenářů:

jajafilm:
“Povídka podobná FF Spojeni magií (nevím, která z nich vznikla dříve), ale tato je každopádně o stupeň lepší.”
Sarkan:
“...”
bedrníka:
“Rocia píše neodolatelně - baví mě všechny ty drobnůstky (případ Proserpiny Běláskové, jásavé zrcadlo, Tibby a skřítčí páření...), Sirius vzteky pobíhající v psí podobě, zatímco Remus trpělivě čeká, až se uklidní... a to natolik, že nad všemi těmi anglicismy dokážu přimhouřit oči (a v novějších kapitolách už jich ani moc není, ten časový odstup měl zjevně pozitivní vliv). Líbilo se mi taky zpracování námětu - jak jsou oba z toho nuceného sexu nešťastní a docela dlouho jim trvá, než si k sobě najdou cestu. Takhle si představuju, že fungovaly (a v některých částech světa stále fungují) takové ty šťastnější domluvené sňatky.”
Alisenka666:
“Na Vánoce pro romantické duše docela ideální čtení. Povídka se mi moc líbila, hlavně začátek, mám ráda podobná témata a mpreg sice moc nemusím, ale tady je to takové celkem nenápadné.”
LiviaCullen:
“Nádherná poviedka. Precitala som ju na jednu zatach a vážne som rada že som ju prečítala. Výborný nápad bolo napísať niektoré časti poviedky ako kapitoly z Harryho autobiografie.”
ZdenickaZ:
“Četla jsem už pár podobných příběhů, ale žádný v češtině (myslím původem českých), tak jsem ráda, že jsem na AO3 nedávno objevila tenhle. Pár věcí mi tam nesedlo, Severus je například dost OOC, i když jsou ještě horší. Ke konci chvílema trochu nuda, ale napsaný je to pěkně, celkově se mi to docela líbilo. Podle autorky je to tuším její první fanfikce, tak s přimhouřením oka za 4...”
Fleur Tera:
“Veľmi dobre a rýchlo sa mi poviedka čítala. Hoci je téma už známa, mne sa páčil najmä štýl autorky. Bod navyše dávam za to, že poviedku aj napriek dlhočíznym pauzám dokončila!”
Velká_koule_chaosu:
“Povídku jsem četla podruhé a až na konci jsem si uvědomila, že napoprvé ještě nebyl napsán konec. No.. je to jedno velké klišé, hlavně ten konec. Ale jsem ráda, že autorka povídku dokončila a vlastně to bylo fajn oddechové čtení. :) Kdybych s touto povídkou čtením slashe začínala nebo ji četla v mladším věku, asi bych byla nadšená. Takhle dávám 3*.”
JajinkaJajka:
“Mám ráda tohle téma i romantické povídky a nevadí mi ani klišé, když je to dobře podané. A tohle je dost poctivě napsané, autorka se snaží o realističnost, jsou tam i vtipné momenty. Konec byl trochu slabší, ale hodnotím jako celek a v tom případě se mi to určitě líbilo. A epilog mě pobavil...”
Extasy:
“Líbilo se mi to :)”
Akkarra:
“První kapitola je tak neuvěřitelně přiblblá, že je to snad parodie, ne? Mimořádně dementní kletba, Albus neustále opakující slova "pohlavní styk"... Začínám se docela děsit./// Končím v půlce. Tohle se mi opravdu nelíbí. Přijde mi to blboučký, až to bolí. Autoři už Voldemortovým jménem ukuli spoustu plánů, které skončily tím, že Snape a Potter spolu museli přes veškerý odpor do chomoutu a následně do peřin, ale tohle? Někdo zřejmě neměl svůj den...”
Rulie:
“Ano je to klišé s tématem, které bylo probráno z různých stran. Povídka byla dokončena po dlouhé odmlce - myslím že rok nebo dva - takže autor(ka) má můj obdiv, že to dokončila. Ale přesto je vidět, že postupem času to ztrácelo šťávu a ke konci mě to nudilo. Dočetla jsem to jen proto, že jsme chtěla vědět, kolik budou mít dětí a v jaké koleji skončí. Je to škoda - obecně mám slaďárny ráda a dokonce je vyhledávám, ale tohle pod průměrem. 2+”
shadow:
“-”
brandivina:
“Nádhera, stále čekám a čekám, až bude pokráčko”
Benny:
“Pravidelně sleduji a miluji:)”
Sectumsempra:
“...waiting...”
Mája:
“Moje oblíbené téma, poutavě psaná povídka, těším se na každou novou kapitolu.”
ZJTrane:
“prečítam”
Mrmla:
“...”
belldandy:
“Fanfikční snarry klasika o nuceném svazku. Až tak moc klasická, až ji tu nikdo takovou dosud nenapsal. :) Rocia na to jde poctivě, od začátku a pěkně pomalu. Přes počáteční nenávist si na sebe naši hrdinové uvykají, až po čase ... ( To teprve uvidíme. :) ). Autorka si to nikde neusnadňuje a snaží v rámci možností držet postavy pod uzdou, aby se potvory, jak mají ve zvyku, nechovaly přespříliš OOC. :) Třebaže tohle prostě není můj šálek kafe nebo jinak - není to droga, ve které jedu - je to ta věc, ke které si vždy ráda sednu a strávím u ni příjemnou chvíli.”
Lanevra:
“Poctivě čtu, poctivě kontroluji jestli nepřibyla další kapitola a vřele doufám že povídka bude dokončena. Je pravda, že Severus je malinko mimo charakter - ale tak ono se to prostě někdy nedá a tady to prozatím rozhodně není moc, spíš jen tak běžně jak je obvyklé - ale Harry se mi tu líbí. Sice mírně "ufňukaný", ale zase ne tolik, aby to bylo na škodu.”