Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Профессионал (ГП/СС)

  • Autor: Indrikhole
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: fanvid
  • Postavy: HP, SS
  • Rating:
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 0
  • Shrnutí: Bývalý Smrtijed, zrádce, vrah - profesionál, zvyklý do vést svou práci do konce, bez ohledu na to, jaká je cena ...
  • Klíčová slova: fanvid, fanvideo

Hodnocení čtenářů:

Adelaine:
“Mně se vždycky líbí, jak lidé vezmou tu nepatrný úsměv, tu přikývnutí a stvoří z toho příběh. Titulky jsou dost nešikovně velké, ale slova hezky dovysvětlují příběh. /Já jsem rozhodně pro originální názvy, včetně azbuky ať je poznat jazyk na první pohled. Maximálně bych za to dala překlad názvu. Ale asi by se měli spíš vyjádřit a rozhodnout podle lidí, co azbuku neumí.”
Mandelinka:
“Nevidím důvod použití azbuky v názvu, čtenáře to odradí a jsme o kus kontinentu jinde. Co to alespoň zkombinovat s překladem? Video samo je docela obstojně udělané, i když titulky by mohly být posazeny citlivěji.”
belldandy:
“Já prostě vždy ocením, když někdo dokáže sestavit nějaký příběh z těch sestříhaných kousků. A Snape se Belmondovi rozhodně vyrovná nebo ne? :) PS: Indrikhole má videa i na spousty dalších fandomů, třeba Sharlocka. /// Mandelinka: O změnu názvu je třeba požádat Mandragoru v rubrice Kniha. Můžeš to zkusit. Můj názor tedy je, pokud to lze, u originálu zachovávat originální název. Proti přepisu do latinky (to abych si ale ověřovala, jak se to správně oficiálně dělá :) ) úplně principiálně nejsem. Jsem na to jako fanynka "moderní japonské vizuální kultury" :P zvyklá. Pravidla na to, ale dosud nebyla na FF deníku stanovena. Tak, jestli ti to vážně vadí, můžeš zkusit na to téma zahájit diskuzi.”