Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 50 48 43 42 41 
40 38 36 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Druhá šance Harryho Pottera

  • Autor: etherian
  • Překladatel: CorCaroli
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: SS, HP, ...
  • Rating:
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 2
  • Shrnutí: Slovenský překlad od Dobby (a jeho pokračování Deník HP a Šance pro dva) zde: http://dobby.wgz.cz/druha-sanca-harryho-pottera
  • Klíčová slova: severitus

Hodnocení čtenářů:

Sectumsempra:
“myslim, ze tohle bych opravdu ocenila zhruba ve veku sesti let...”
mariaa:
“...”
Akkarra:
“Oslovení "dítě" v každé třetí větě je na zabití a Snape jako profesionální chůva převracející své zaryté postoje doslova z minuty na minutu zrovna tak. Sloh je sice obstojný, ale tváří v tvář obsahu nemá nejmenší šanci cokoli zachránit.”
Sargo:
“Taková... osnova k povídce. Hodně slabá tři - není tam totiž NIC, ale je to obstojně napsané. Ovšem až na to neskutečně iritující oslovení, copak opravdu někdo někomu říká "dítě"?”
Mrmla:
“...”
Lanevra:
“Je to takové... já nevím... asi bych to nazvala sto a jedno klišé adoptivních příběhů Snape a Harry. Je tam asi všechno, co jen bych od takového příběhu očekávala a co tam považuji za normální. Proto asi to hodnocení. //Sargo: No vlastně ano, už jsem se v povídkách setkala že Pottera oslovovali "child", ale rozumný překladatel to přeloží jako "chlapče", "chlapečku" nebo pokud je to myšleno hanlivě, tak třeba "děcko" nebo "kluku".”
Velká_koule_chaosu:
“2-3* Nápad celkem dobrý, ale provedení mě tedy moc neoslovilo.”
belldandy:
“I když v jistém smyslu je docela zajímavá, přiznávám, že má oblíbená fanfikce to až doposud není. Každopádně tím, že Harry udělá rozhodnutí, které v této povídce udělá pro mě tak trochu přestává mít potenciál do budoucna, protože nejsem moc velký fanda příběhů, kde je Harry malý kluk. Přesto neurčitý pocit deziluze, který obsahuje, mi zůstává v hlavě pořád. Lepší tři. / Sargo: Mě ještě napadl Orbis Pictus. "Pojď sem, dítě, uč se moudrým býti". Neboli ve starší češtině se to asi používalo. :) Ale souhlasím, tohle nebylo šťastně přeložené.”