Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Good Morning Voldemort!

  • Autor: Dylan White
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: fanvid
  • Postavy: Voldemort
  • Rating: Pro všechny
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: A aby toho nebylo málo, tak si můžete i zazpívat...!
  • Klíčová slova: fanvid, fanvideo, fansong, Voldemort

Hodnocení čtenářů:

Benny:
“Prosím, že to ta slečna myslela jako parodii?To bylo to nejotřesnější fan video oslavujicí Voldemorta.Videoklip je strašný, zpěvačka se místy snaží sežrat kameramana i s kamerou.K písňi samotné, pop ani zpěvačky neposlouchám(a po tomhle výstupu se mi divíte?)Ale protože lituji Voldyho po takovém vyznání, zasloužené 2 body.//Je to má chyba, ale můj smysl pro humor prostě nebere parodie.Neviděla jsem v tom videoklipu cokoli vtipného ani sarkastického(Proto tady nečtu žádné rádoby vtipné povídky viz:Křivonožka)Viděla jsem jen Mary Sue s vystřelujicími srdičky z oči.Kdyby u toho videa bylo připsáno parodie, věř mi, nepustim si to.Dám bod nahoru, ale jen kvůli tomu skoro snědeného kameramana:)Jako veliký fanoušek hudby, mám šílené nároky na text a video.Takže mivám přiliš kritické oko.”
belldandy:
“Hodnocení patří písni. Na klipu nic mimořádného nevidím, ale fansong je to špičkovej. P.S.: Milují Voldemorta samé gothiclolity? :) / Jen tak pro srovnání přidávám tuhle záležitost (http://www.youtube.com/watch?v=e1IxOS4VzKM). Námět je trochu podobný (řekněme marysue-ovský), ale provedení je (podle mě) ještě o třídu výš. To jsem zas svého času poslouchala pořád dokola já. To víte stará sci-fi fanynka. (R.I.P. Ray Bradbury) :) /// Benny: Upřimně nevím, jak jinak než jako parodii bych měla lásku k Voldemortovi vnímat? :) Tak ne, zkusím to vážně ... Stanovisko té (fiktivní) dívčiny těžko bude stanoviskem všech, co se na té písni podíleli. Domnívám se, že je to (konekonců jako v případě i mnou zmiňovaného klipu), ten případ, kdy se zesměšnění a adorace potkávají. Nemluvila bych sice jednoznačně o ironii, ale o sarkastické nadsázce ano. A to myslím stále odpovídá zadání parodie, protože mnohé parodie jsou v zásadě laskavé ke svým předlohám. A tady právě tu humornou nadsázku, ale zároveň laskavou empatii spíše než zásadní odsouzení oné marysueovitosti vidím. :) // Jejdanánky, já žádné zvedání hodnocení nečekala, já prostě jen ráda diskutuji. Ale děkuji. :)”
Lanevra:
“:-D Hádejte co si už dva dny zpívám třeba ve sprše? Ano, toto! A už to mám i jako vyzvánění na mobilu.”