Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Star Trek Phase 2: "Blood and Fire" - Part 1

  • Autor: James Cawley a Jack Marshall
  • Fandom: StarTrek
  • Jazyk: fanvid
  • Postavy:
  • Rating:
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 0
  • Shrnutí: Pátá epizoda fanouškovského seriálu Star Trek: Phase II (původně Star Trek: New Voyages), který navazuje na původní seriál (TOS). Amatérští tvůrci si dali za cíl nahradit jeho nerealizované stejnojmenné pokračování. Zajímavostí je mimo jiné, že se v seriálu vyskytuje homosexuální postava, kterou Roddenbery části fanoušků dlouho sliboval, ale jeho nástupci nikdy nepřivedli ve skutečnost. Dílo je unikátní i díky hostování některých herců a tvůrců oficiálních seriálů a filmů Star Trek. Druhou část této epizody najdete zde: http://www.youtube.com/watch?v=c-LbNN-7Pbc&feature=relmfu .
  • Klíčová slova: fanseriál, fanfilm, fanvid, fanvideo

Hodnocení čtenářů:

Ostravanka:
“q”
Usmevava_Barush:
“..”
belldandy:
“Tomuto se mi ani nechce vyčítat, že to vizuálně není dokonalé, protože to TOS (původní Star Trek) z dnešního hlediska taky není. A ono se mu to bez problémů vyrovná. Herci hold nejsou ti naši známí (Nimoy a Shatner tu zkrátka nehrají), ale na amatéry a na Star Trek :) hrají dobře, zvuk a vizuální stránka přesně odpovídá originálu a ještě bod za to, že tam konečně dostali tu homosexuální postavu. Jak bych si mohla přát víc? :)”