Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Bojovník smrti

  • Autor: Aknel
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: HP, GW, LP, JP
  • Rating:
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 12
  • Shrnutí: Harry úspěšně dokončí čtvrtý ročník a opět si užívá prázdniny u svých příbuzných. Přijde mu však dopis, který není podepsaný avšak je v něm jistá nabídka, kterou nemůže odmítnout. Co se vše po přečtení toho dopisu stane? Může to být léčka, ale co když se v něm nepíše nic jiného než pravda. A proč právě Bojovník smrti?
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

Salome:
“Tak mě zase jednou předchozí komentáře naladily... Jo, je to přesně, jak píšete.Tady je prostá nula příliš vysokým ohodnocením. Mě nejvíc dostala autorská poznámka v textu :) Na druhou stranu musím říct, že míra největší pitomosti, které jsem četla překonána nebyla.”
Lanevra:
“Prosím vás, viděla někdy autorka nachovou barvu? Ono totiž jestli má Harry nachovou jizvu, tak v ní má pravděpodobně zánět a to je pěkně v hajzlu a uhnije mu půlka čela. :-D// Bílí fénix? Vytahuji vrtačku, abych si mohla provést lobotomii. Nechaj tam všechno? Co všechno? Hůlku, sovu, učebnice a i oblečení co má na sobě včetně spodků? Myslím že to je jasné, píše mu Brumbál a konečně si z něj chce udělat svého sexuálního otroka. Starý už je na to Harry dost.”
Akkarra:
“Jsem beznadějný optimista - pokaždé, ale opravdu POKAŽDÉ, když čtu nějakou ohavnou zrůdnost, za kterou by měl být autor otráven, pobodán, vykastrován, utopen a na závěr mumifikován za živa, tak si říkám, že už to nikdy nemůže být horší... A když pak narazím na něco takového, jako je tohle, tak s hrůzou zjišťuji, ža mantinely byly opět překonány! Někteří autoři a jejich - zdráhám se to slovo napsat - "díla" by měli být v zájmu zachování příčetnosti lidstva vymazáni z povrchu zemského. A tohle je přesně ten případ - naprosto otřesný sloh, absolutní absence pravopisu a děj... Boha jeho, z které psychiatrické léčebny autorka asi zdrhla?! /// Lanevra: Uhnije mu půlka čela... Lani, teď jsi mě vážně rozsekala! :D :D :D”
Sargo:
“Buď mi někdo nalil do večeře dryák soudnosti, nebo mám dnes smůlu na opravdu příšerně psané povídky.”
Mrmla:
“Ne, ne. Po první kapitole končím.”
AnneMaria:
“BÁJO!”