Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Pantomime

  • Autor: Niko
  • Fandom: Sherlock BBC
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: Sherlock Holmes, Mycroft Holmes, John Watson, Mary Morstan
  • Rating: od 12 let
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 14
  • Shrnutí: BBC Sherlock, navazuje an Reichenbach Fall. Pokračování povídky "Time Signature".
  • Klíčová slova: krimi, drama, humor, přátelství

Hodnocení čtenářů:

KalamityJane:
“:-)”
Ostravanka:
“q”
mariaa:
“4-5 :)”
Casiopea:
“Překonala jsem svou omezenou mozkovou kapacitu a konečně si správně nastavila svůj profil, takže můžu napsat komentář i k této povídce! Juchů! :D Naprosté nadšení! Opravdu dobrých FF na Sherlocka je jako šafránu a tuhle mám v TOP trojce. Úžasné.”
Heredhether:
“Tahle povídka se stala mojí oblíbenou dávno předtím, než jsem se vůbec pročetla k poslední větě. A měla jsem za to, že ji jen stěží něco překoná. To však trvalo jen asi den - přesně do té chvíle, kdy jsem se dala do čtení jejích dalších pokračování. Perfektně zachycené charaktery a atmosféra, zápletka, která nabízí dobrodružství, humor, psychologii a city v optimálním poměru, o vynikajícím stylu, v němž je povídka napsaná, ani nemluvě. Divím se, že není více známá, protože zatímco taková Alone on the Water mě chytila za srdce, Pantomime mě chytila za srdce i mozek současně a úplně je do sebe zauzlovala. Otázka, zda patří do kolonky slash či nikoliv, je na místě, protože dát vztahu Johna a Sherlocka jakoukoliv nálepku je jednoduše absurdní a neproveditelné :D”
Lunkvil:
“Pokud je to vůbec možné, ještě lepší než předchozí díl. Charaktery jak vystřižené ze seriálu, je to propracované, napínavé, občas dojemné, občas humorné. A nemůžu se rozhodnout, jestli do kolonky slash dát ano, nebo ne (což je v podstatě strašně kanonické)...”