Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Spiknutí za účelem zničení Severuse Snapea

  • Autor: Daioni
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: SS, RH, MMcG, FK, TK, AS, AB
  • Rating: přístupné
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Snape to nemá snadné ani mezi svými nejbližšími.
  • Klíčová slova: humor

Hodnocení čtenářů:

Lady Aludnev:
“...”
Benny:
“On Severus taky vidí spiknutí všude;D”
Fleur Tera:
“chudák Severus... ja to tiež neznášam :)”
Jett Alice Black:
“Bavila som sa od začiatku do konca... Výbuchy smiechu každých pár sekúnd... :-D :-D Chudák Severus. Skutočne veľmi deštruktívny plán :-D Určite odporúčam!”
Mandelinka:
“Slabší pět za to, že to neskončilo - pozor, spoiler - v potocích krve. :-D”
Sectumsempra:
“dobre jsem se pobavila:)”
Mrmla:
“---”
Slythoryn:
“Povídka svůj účel splnila do puntíku, dost pobavila. Namísto u snídaně ji sice čtu u něčeho jako je oběd, ale to nevadí. Nápad je to skvělý, ale nebudu se k tomu vracet. 3 plus”
kami:
“Úsmevné, plus niečo viac a preto je moje hodnotenie 3, 5, ale nahor zaokrúhlovať nebudem, pretože sa k tomu už nevrátim.”
Istar Halabába:
“Pěkné a je tam výborný postřeh o pudu lidí vyššího věku, jo a vadnoucí brokolice mi též zaujala.”
Lanevra:
“Pochechtávala jsem se při tom celou dobu, takže účel to rozhodně splnilo.”
GwenLoguir:
“Vlastne neviem čo na nej bolo také smiešne, ale ešte si utieram slzy, takže... no, poznám to, keď chcem niečo čítať a stále nemôžem... Poznáme to asi všetci, keď sme dosť blbí, aby sme čítali rozrobenú poviedku a nie len tie dokončené... No ale človek si niekedy nemôže pomôcť.... 3, 5, ale nechystám s ak tomu vracať”
Akkarra:
“Sice nevěřím, že by Snape něco takového četl, ale kdyby náhodou ano, chápu, že to nechtěl přiznat veřejně... :)”
Nerla:
“Výborná krátká povídka, která je dlouhá akorát tak k snídani a která spolehlivě zvedne po zbytek dne náladu. Psané s nadhledem, lehkým perem, pobaví.”