Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Jak Black narazil ... na Snapeku

  • Autor: Alis
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Serena Snapeová, Severus Snape, Pobertové
  • Rating:
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 46
  • Shrnutí: Co se stane, když krásný, chytrý a arogantní Black narazí na někoho jako je on sám jenom v ženské verzi? A co když ji prostě bude za každou cenu chtít? Především proto, že ona bude odmítat jeho. Navíc je tahle dívka z rodiny, kterou Sirius nemůže vystát. Tedy celou rodinu ne, jen jejího bratra. A změní se priority a způsob života těchto dvou lidí, když vylétnou z Bradavic? Někdy může život nezvratitelně ovlivnit snůška náhod, nedorozumění a špatných rozhodnutí, na jejichž nápravu je pozdě.
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

Ostravanka:
“q”
Sargo:
“Prsa v prvním odstavci mě neodradila, ale průsvitná bílá noční košilka na koupání o pár odstavců už jo. :-D”
kami:
“Autorka ešte nevie, či sa bude pridŕžať kníh alebo nie, ale inak má Snape sestru. A je to "originálne" dvojča. Z nejakého neznámeho dôvodu by mal byť Black lepší v elixíroch ako Snape. (Povedzme si úprimne, tu si originalitu mohla odpustiť a nechať Blacka tupcom.) A to som sa dostala len k druhej kaitole, a ani jednu som nedočítala dokonca. A samozrejme, že je tam MS. Skúste hádať, kto to je? - S plnou vážnosťou píšem, že som chcela dať poviedke šancu, je tam predsa mladý Severus, takže som si chcela prečítať kapitoly len s ním, ale vyťahujem bielu zástavu a vzávam to.”
Lanevra:
“Hnědé vlasy, černé oči a zmínka o prsou v prvním odstavci + zamilovaně vzdychající Sirius = zdrhám bez dočtení a hodnocení.”
Nerla:
“...”
SinamLlumi:
“Nemůžu se dočkat!!”
Mrmla:
“Ne”
Ginny2:
“Super! Naprosto nejlepší!”