Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Karolína a dva lazaři

  • Autor: Daioni
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: HP, SS, Karolína Pascalová
  • Rating:
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Harry a Snape jsou zraněni a o oba se stará pohledná Karolína, což při stavu obou dotyčných - a při konstelaci postav a při zvoleném způsobu vyprávění - na pěkný příběh docela vystačí. Číst s nadhledem!
  • Klíčová slova: humor, romantika

Hodnocení čtenářů:

Mandelinka:
“Mae opět trochu jiná a opět počtení, které stálo za to. Forma mě napřed překvapila, ale pak jsem měla pocit, že to snad nemohlo být napsáno jinak. Musela jsem neustále myslet na Saturnina :-) Můj oblíbený decentní a nenápadný humor, pár hlášek, kterých si člověk buď vůbec nevšimne - nebo mu utkví. Líbilo :-) Na začátku chybí varování, že povídka zabere víc času, než se zdá. Měla jsem půlku ke snídani a druhou k obědu :-D Děj asi nebyl originální, ale působil tak. Možná i byl. V této vzájemné roli jsem o nich ještě nečetla :-D”
Akkarra:
“No nevím... Já osobně se teda neusmívám, pouze se otráveně šklebím. Než se autorka ráčila vykecat, tak jsem naprosto zapomněla, o co že v tomhle příběhu vlastně mělo jít.”
Nerla:
“Je to hodně zvláštní a skutečně pěkné. Mae zvolila velice netradiční způsob vyprávění - zpočátku to nepřijde, ale pak už jo a ke konci to vážně sedne - a právě ten banální příběh posouvá na zcela jinou úroveň. Střídají se velice vtipné momenty se zábavnými hláškami (ehm, "hláškami") a povídkou se pročtete zcela jistě s úsměvem.”