Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

The Heart´s Obligations

  • Autor: schemingreader
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: Snape/Lupin
  • Rating: PG-13
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 7
  • Shrnutí: In a small Belarusian town, Snape is a fatherless Talmud prodigy who falls in love with Lupin, his study partner.
  • Klíčová slova: AU, sex

Hodnocení čtenářů:

mariaa:
“Nikdy více...”
belldandy:
“-”
SinamLlumi:
“Jsem rozpolcena – jak může být povídka tak originální a přitom plná klišé? Co se mi líbilo je autorčina obdivuhodná znalost jazyka a prostředí – kéž by si profesionální spisovatelé dělali ze třetiny tak pečlivý průzkum reálií, než začnou psát... (Nepatrné detaily jako že Severus samozřejmě _je_ se samekh, ne se shin, vůbec nepadají na váhu. :)) Některé narážky vůči gójům mě poněkud štvaly, ale OK, taková byla (a je) realita. :) Na druhou stranu, nelíbilo se mi, že spousta věcí vyzní do ztracena a žádný problém ve skutečnosti není problém. Když už se postavy k něčemu rozhoupají, vždycky, _vždycky!_ jim to vyjde. Zvlášť prosluněný závěr byl už na mě moc. ;) Mrzí mě nevyužitý potenciál jak autorky, tak tématu. S.L. P.S.: Dovolila jsem si vyměnit zastaralý link za funkční.”
bedrníka:
“Román o litevských Židech na konci devatenáctého století, aneb špičkový AU slash. Schemingreader vzala Snapea a Lupina, udělala z nich Šamaie a Velvela a její znalosti židovské historie a života jí dovolily zachytit jejich vztah ve světě, který nezná magii, ale zato se řídí tórou.”