Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Severusova narozeninová idylka

  • Autor: Styx
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Severus Snape, Remus Lupin, Albus Brumbál
  • Rating:
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Snape se jen tak lehce nevzdává šance strávit příjemný večer se svým nepřítelem. Pokračování povídky Severusova vánoční idylka (nutno přečíst nejdřív tu).
  • Klíčová slova: Slash, sex, humor, vlkodlak.

Hodnocení čtenářů:

l.enik.c:
“No nebyla by to Styx, aby těm dvěma dopřála pohodový konec bez komplikací... Ale tak kdo ví, třeba byl.. a když už se ti dva jednou dostali tak daleko, nebude to příště určitě problém :-)”
DenDella:
“Skoro stejně dobré, jako první část. Ale tady mě ten konec mrzel ještě víc.”
willow:
“****”
Fleur Tera:
“slabšie ako vianočná, ale pobavilo :)”
Usmevava_Barush:
“..”
palanda:
“moc jsem to nepobrala :)”
Benny:
“Vidličkou si míchat čaj?Normální věc, buď nemám umyté nádobí nebo mám podobné myšlenky jako Severus;D”
jesssnape:
“=D”
Potkanice:
“I v tomhle dílo to Brumbál zabil :-)”
Mrmla:
“...”
Lanevra:
“Nevím, nejvíc mě asi pobavila ta část z vidličkou Celkově je to ale hrozně vtipné a já se k povídce ráda vracím.”
Sectumsempra:
“jo, tohle jsem kdysi cetla... od te doby mam i pri cteni kanonu pocit, ze je brumbal starej perverz:D”
Akkarra:
“Ou... Tomu říkám kruté zakončení večera... :D”
mariaa:
“.”
Tintinka:
“Zdá se, že Severus by konečně mohl dosáhnout svého a zažít vášnivý sex s vlkodlakem - povede se mu to? Podobně jako u první části i tady jsem se opravdu zasmála - a nebyla by špatná třetí část, tentokrát třeba i bez Albuse :-)”