Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 50 48 43 42 41 
40 38 36 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Miluji tvého syna

  • Autor: Berinka Eleanor Roockwood
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Harry Potter/Sirius Black a další
  • Rating:
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 12
  • Shrnutí: Co by se mohlo stát, kdyby Harryho rodiče žili a do něj se zamiloval jeho žárlivý kmotr Sirius Black.
  • Klíčová slova: láska, žárlivost

Hodnocení čtenářů:

l.enik.c:
“Tak toto se fakt nepovedlo :-( Námět pěkný, ale nepromyšlený, ani trošku reálný (věřím tomu, že i na kouzelnický svět) a hodně uspěchaný.”
LiviaCullen:
“nehorázne urýchlený dej.. je vidno že autorka má málo skušeností s písaním. Najviac ma štvali tie obrovské odseky, nazvala by som to umelé predlžovanie textu. Dva body len kvôli páru Siriu/Harry ktorý v českom-slovenskom jazyku je asi ako zlata v Dunaji a kvôli Happy Endu.”
Benny:
“Tohle dílko je tragičnost sama.Kdyby jste mi dali kvér k hlavě a já si musela vybrat mezi timhle a knihou od Rosamunde Pilcher, vyberu si tu německou "klasiku".Dám jeden bod, sice netuším proč.”
Sectumsempra:
“LOL, tak tohle bylo genialni:D pravdepodobne to mela byt super tragicka story, bohuzel se mi to tak nejevilo... dilo je opravdu konkurenci romanu daniely steel... musim taky dodat, ze zatimco prvni hanzlik ve me vyvolal pousmani, jakes zapricinil, ze jsem se valela smichy... dala bych jednicku, ale k tomuto dilu se urcite vratim, jakmile mi dojdou prostredky proti depresi a melancholii, takze za dva, pratele!”
Akkarra:
“Dívčí román hadr... :/ Jinak slohové a gramatické hodnocení už za mě udělaly Lana se Sinam.”
mariaa:
“.”
Lanevra:
“Nápad na povídku je to opravdu výborný. Zrovna nedávno jsem nadšeně přišla na chuť páru Sirius/Harrry, takže se tou povídkou prokoušu zcela určitě. Slohově mi přijde, že je to snad autorčina prvotina. Vyskytují se tam začátečnické chyby, jako inkoherence mezi významem řečené věty a emocí toho, kdo ji vyslovil. Jako zaskočená Lily která přitom svému muži a Siriusovi vyčítá že jako malí týrali Snapea.”
SinamLlumi:
“Strašlivě napsaný blbábol (pro představu, zhruba polovinu povídky zabírají popisy oblečení, co má kdo na sobě), jeden Gary Stu vedle druhého, s HP (nebo čímkoliv jiným) to nesouvisí, postavy často nepoznáte ani podle toho jména, horší dialogy a psychologii postav jsem snad v životě nečetla – a přesto... nedokázalo mě to urazit až tak, jako třeba Metody racionality. Nejspíš to neberu vážně, neboť v skrytu duše doufám, že autorka bude ještě velmi mladá. :) Opravdu hodně jsem se nasmála na překlepech (smrtijedský Hanzlík, Jakeš, a že nevíte, co to je "Malyon"?) a "svérázné" gramatice a češtině vůbec - "vyberu si to i s daněmi". (Že by to tam autorce dopsal Wordík, když se nedívala? :)) 1 bod za to, že "tak špatné, až je to dobré" zde bylo naplněno beze zbytku. :) S.L. //// Lani, ale nezdá se ti to dobře napsané, nebo tak něco, že ne?! Ty mě děsíš...(Jinak ano, tenhle pár je jediný můj oblíbený s Potterem, proto jsem taky povídku poctila kliknutím. :))”
delatrix:
“Dobrý námět na povídku, jen mi to přijde trochu dost smutné”