Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Compulsion

  • Autor: Arionrhod
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: Snape/Lupin
  • Rating: R
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 20
  • Shrnutí: Two champions, one disgraced by scandal, the other hiding a secret. Two very different men, who share a single goal - to become the greatest figure skater in the world. Can they also accept that they share a common passion... each other?
  • Klíčová slova: AU, krasobruslení, sex

Hodnocení čtenářů:

Fleur Tera:
“táto poviedka spája moje dve najväčšie vášne - hp ff a krasokorčulovanie.. bola som príjemne prekvapená, hoci koniec bol mierne mimo Severusov charakter, celý dej bol logicky stavaný, v niektorých chvíľach však predvídateľný.. no to že autorka ešte hľadala aj hudobný podklad jednotlivých vystúpení skutočne veľmi oceňujem, takže za to bodík na vyše :)”
Julie:
“Povídku bych doporučila někomu, kdo si chce přečíst klasickou romatiku ve stylu červené knihovny. Není to špatné odpočinkové čtení, ale bohužel musím nesouhlasit s Bedrníkou - postavy (hlavně Snape) sice nebyly vyloženě OOC, ale přišlo mi, že se z jejich jednání (hlavně ke konci) vytratily všechny zajímavé povahové rysy. Na můj vkus tam bylo příliš mnoho klišé, které nevyvážilo nic zajímavého.”
bedrníka:
“Vynikající anglické AU z krasobruslařského prostředí od klasičky slashového páru Snape/Lupin. Délkou se blíží spíš románu než povídce a poutavě zachycuje vývoj vztahu ústřední dvojice od rivality po lásku. Arionrhod přesvědčivě vystihla vlastnosti, způsob uvažování a jednání jednotlivých postav a je přímo potěšení sledovat, jak se jí podařilo přetavit reálie a události z knih.”