Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

HP a strasti školství I.

  • Autor: Berinka Eleanor Roockwood
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Albus Brumbál, Harry Potter, profesoři Bradavic, Sirius Black a další
  • Rating:
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 25
  • Shrnutí: V Bradavicích jako každoročně chybí učitel Obrany proti černé magii. Brumbál nemůže dlouho nikoho najít a pak ho něco napadne. Co kdyby se jím stal sám? Sice již dlouho neučil, ale učení dětí ho vždy bavilo. Chyběla vyřešit ještě jedna věc. Nemohl být ředitel a učitel zároveň a tak potřeboval pro Bradavice nového ředitele. Jednou hledal něco v knihovně a nalezl knihu dávných rodů ve které se dozvěděl, že je Harry Potter dědic Nebelvíru a Zmijozelu. Harry měl tento rok nastoupit do sedmého ročníku, ale Brumbál s ním měl jiné plány. Udělat z něj ředitele ať to stojí co to stojí.
  • Klíčová slova: komedie

Hodnocení čtenářů:

l.terka:
“pěkné”
Jett Alice Black:
“Nápad originálny a skvelý. Ale chcelo by to trochu rozpísať... A možno aj dosť pozmeniť štýl písania... ale... ehm...”
Basiliscus:
“Pffff... Nevím proč jsem se namáhala to otevřít.. První kapitola m přišla naprosto směšná a rozhodně ne v pozitivním smyslu. Rozpis rodokmenu a jmen mě rozesmál 4x a div jsem s neukroutila hlavu. Dál nečtu. Nápad by to byl úžasný, kdyby byl pojat jinak a někým jiným napsán. Je mi líto, ale ne.”
zoe1993:
“potřebovalo by to lépe rozepsat a dát do jiného časového děje, ale nápad dobrý”
GwenLoguir:
“bola som zvedavá na nápad, ale je to nedozreté a nechcem si kaziť chuť”
kripolik:
“Za celou dobu jsem se ani jednou nezasmála a jen jsem kroutila hlavou nad neuvěřitelně hloupými dialogy. Nápad byl skvělí, ale zpracování je příšerné. Ta 1 je za ten nápad, jinak bych s čistým svědomím dala 0.”
Sectumsempra:
“dovolim si nesouhlasit s delatrix - za precteni nestoji... napad je originalni, ale jinak to stoji za starou belu... puvodne jsem chtela udelit nulu, na druhou stranu si rikam, ze urcite mohlo byt jeste hur...”
Akkarra:
“No... Párkrát jsm se zasmála, to ano. Myšlena je to dokonalá - aneb Bradavice vzhůru nohama, zachraň se, kdo můžeš! Jenže... Jenže okolnosti, které k celé té myšlence autorka dosadila jsou hovadiny toho nejtěžšího kalibru a sloh tomu zrovna příliš nepřidává, ačkoli neptaří k těm úplně nejhorším.”
delatrix:
“Prvních pár kapitol je úžasných, ale potom se celá povídka odklání zcela jiným směrem než se podle názvu dá a začátečního děje očekává. Jenže i tak stojí za přečtení.”