Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Když láska udeří

  • Autor: aishiteru
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Harry Potter/Salazar Zmijozel, Lord Voldemort
  • Rating:
  • Slash: ano
  • Dokončeno: nedokončeno
  • Poslední aktualizace: 2008-12-24
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Voldemort je zoufalý z toho, že nemůže zabít Harryho a zavolá na pomoc Salazara Zmijozela. Ten když uslyší o Harrym a jeho neobvyklých schopnostech se chce s ním setkat.
  • Klíčová slova: cestování v čase

Hodnocení čtenářů:

Basiliscus:
“Přečtena kapitola do konce. Osobně si nemyslím, že by Voldemort někdy ztratil řeč a nevěděl co říct chtěla už vůbec se nedomnívám, že tisíc let starý znovuvzkříšený čaroděj by mluvil hovorově a "novodobou řečí". Nápad to jistě mohl být skvělý, ale jeho zpracování je ubohé. Trošku snahy by to chtělo, když už chybí nadání :( Je to škoda. Tak změna.. Dávala jsem tomu lepší dvojku, teď se téměř přikláním k jedničce. Těch infantilních a dětinských vulgarismů je tam až příliš mnoho aby se to dalo jen tak přehlížet. 2-”
Sectumsempra:
“mozna mela autorka v planu to pozdeji nejak rozjet, ale tanhle kapitola je podle meho soudu nic moc. Sloh priserny a vyjadrovaci schopnosti postav taky staly za to. Drobny detail na zaver: cerne pismo se na tmave modrem pozadi cte opravdu vyborne.”
Akkarra:
“Vzhledem k tomu, že je napsaná jenom jedna kapitola a ještě tak kraťounká, kvalitu povídky posuzovat nebudu. Ale co se týká slohu, tak mě to teda nenadchlo.”
delatrix:
“Úžasný nápad na hlavní postavy a jejich začínající vztah.”