Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Síla zakladatelů

  • Autor: Majka
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Harry Potter/Severus Snape, zakladatelé
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 8
  • Shrnutí: Aby HP/SS zachránili svůj domov tak se vezmou.
  • Klíčová slova: romantika

Hodnocení čtenářů:

shadow:
“Zvládla jsem povídku přečíst až do konce. To je asi jediné, co jsem k ní schopná napsat.”
lia:
“:)”
jesssnape:
“přečíst to byla vážně dřina... uděluji si za to bod!”
Benny:
“Špatné.Nejhorší vynucený svazek, co jsem četla.První dvě kapitoly obsahující kecy zakladatelů jsem přeskočila a kdybych se netěšila na sex(Merline, cos jste ode mě očekávali?)Tak to vzdávám po třetí kapitole.Severusovy kecy byly iritující a Harry nezklamal a choval se jako debil.Obrat obou byl podivný a rychlý.Dočetla jsem až do konce a ano, sex mi troch zlepšil náladu.Ale v podstatě nic překvapujícího a zvlhčujícího:D”
Akae21:
“...”
kripolik:
“Nápad je to dobrý a mohla by to být hezká povídka, ale ten vztah se prostě vyvíjel moc rychle! *ehm, ODTUD JE TO TAK TROCHU SPOILER* Chápu sice že už na začátku povídky si nebyli odporní a měli mezi sebou něco jako přátelství, ale i tak! Dva dny spolu (ještě k tomu celkem náročné dny) a už mají sex?! To je trochu moc i na mě. *KONEC SPOILERU* Ovšem kdyby autorka napsala pokračování, trochu zpomalila ve vývoji vztahu (i když přiznejme si, že tam už není moc co zpomalovat) a popsala bitvu o hrad, tak bych jí místo horší 3 dala horší 4 :)”
Mrmla:
“..”
mariaa:
“.”
Velká_koule_chaosu:
“Musím plně souhlasit s Sargo. Mohla by z toho být dobrá povídka, ale mně to prostě nudilo. Navíc to vzali hošánci všechno nějak rychle... 2-3*”
Sargo:
“Nuda a ještě špatně napsané. Ach jo! Přitom jistý potenciál by tam byl, drobné detaily, ve kterých je nápad. Buď autorka potřebuje zestárnout, nebo se ještě strašně moc vypsat, nejspíš obojí.”
Akkarra:
“Už u prvního odstavce jsem si říkala "A jéje...", u třetího odstavce a pindů o lásce jak od jezerních básníků jsem začala třískat hlavou do stolu a od té doby až do konce se nenaskytla příležitost s tím přestat...”
belldandy:
“Je to celkem příjemné počtení. Ale já prostě nepoberu, že se jejich vztah takhle vyvinul ve dvou dnech, i když se mi pravda autorka snaží naznačit, že už byl jiný na počátku fikce. Když to čtu, mám chuť zakřičet: "Zpomalit !" :) jako v té povídce "Zpomalte všichni" od Laume. Tam to pravda bylo horší, ale tam to taky byla parodie. Tak, prosím, zpomalit a bude to fajn.”
delatrix:
“je dobré sledovat jak z nedobrovelného manželství se stane něco jako je láska”