Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Sedm dní

  • Autor: Emily Waters
  • Překladatel: Rocia Mixan
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: HP/SS
  • Rating: 15 + (? poraďte mi někdo)
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 7
  • Shrnutí: Název originálu: Seven. / Shrnutí: Být Harryho otrok je lepší než Azkaban. Být Snapeův majitel je pravděpodobně horší... Slash, humor, parodie.
  • Klíčová slova: parodie

Hodnocení čtenářů:

bedrníka:
“Parodie par excellence!”
Extasy:
“...”
zmije:
“Skvělé a s naprosto dokonalými charaktery!!”
Cora:
“Geniální plán geniální mysli :). Chytré, účinné; vymyslel to vážně skvěle.”
Gartepka:
“moje první parodie :D a že stála za to :D”
Trinyx01:
“LOL! :P”
Mariella:
“Naprosto skvělá parodie. :)”
jesssnape:
“další z mých oblíbených =D”
Benny:
“Já idiot jsem si nepřečetla na Rociiných stránkách,že jde o parodii.Došlo mi to někdy v polovině(inteligenční kvocient občas kolísá i mně)Ale podruhé..nojo, samé klišé, které miluju:)”
Nerla:
“Ta parodie byla pěkná, a to přesně až do úplného závěru, kdy se změnila v naprosto skvělou. Vážně, takhle trefný závěr jsem nečetla už hrozně dlouho - závěr, který celou předchozí povídku posune ještě o úroveň výše. Líbilo.”
René.K.:
“Wow, tak tohle mě neskutečně bavilo :) Vtipná, zábavná a (bohužel) i pravdivá parodie. Navíc se jednotlivé dny krásně stupňovaly a snapeovský konec to tak nějak správně uzavřel. 4* a možná i malý kousek k tomu.”
kami:
“Táto poviedka mi pripomenula, prečo neuprednostňujem snarry a myslím, že aj drarry. Nikdy by som si tiež nepredstavila, že vtipné úseky poviedky sa dajú postupne stupňovať. Koniec šiesteho dňa nemal chybu, nehovoriac o tom siedmom. :D (Ale ten som už čakala.)”
kripolik:
“kdyby tam nebyl ten konec tak by se mi to moc nelibilo, proste bych neverila ze to je Snape :)”
Fleur Tera:
“a že prečo sa zrušilo otroctvo...”
Mrmla:
“...”
Wendyses:
“Opravdu skvělá parodie, chechtám se ještě teď. =D”
Sargo:
“Chechtala jsem se u toho nahlas, takze jakekoli jine hodnoceni by bylo nespravedlive. :-)) edit: zvysuji hodnoceni. :-)”
Akkarra:
“Když parodie, tak pořádná... :D Je úžasné, jak jsou tu parodována ta nejznámější klišé z HP fanfiction. :D”
mariaa:
“.”
Sectumsempra:
“opravdu mila parodie:)”
belldandy:
“Mile zábavná parodie, kde najdete minimálně tolik fanfikčních klišé jako počtu dnů v názvu. :)”