Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Haloweenská noc

  • Autor: Majka
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Harry Potter/Severus Snape
  • Rating: přístupné
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Na Haloween jsou kouzla nejsilnější a díky tomu se navzájem Snape a Harry vyznají lásku aniž by věděli, že to udělali a magie noci je spojí jako partnery.
  • Klíčová slova: romantika, vyznání lásky

Hodnocení čtenářů:

LiviaCullen:
“pomerne dobre aj keď na môj vkus je to miestami až moc pretiahnuť a niekde zasa až moc rýchli spád ...”
Rulie:
“pěkná povídka .... slaďoučká”
Trinyx01:
“...”
l.terka:
“:)”
Benny:
“Osobně bych si srdéčko "batmanovi" nevylívala”
Nerla:
“Jo, myslím, že mě nejvíc přesvědčil ten žhavý pohled netopýra. Potom taky, jak ze zdí kolem nich vyšlehli zelené paprsky - čím to je, že obecně v pravopisně jinak nezávadných povídkách v podobných pasážích bývají chyby ve shodě? A tím myslím opravdu v identických scénách - magické bouře, velká vyvrcholení, vždycky je kolem zhmotnělá a zabarvená magie. Každopádně jsem povídce ochotná dát bod právě za pravopis a za poměrně slušnou stylistiku.”
Fleur Tera:
“pobavilo ma to”
Velká_koule_chaosu:
“...”
kripolik:
“me se to libilo :)”
Tintinka:
“Mám ráda Snapea jako netopýra a taky je romantické, takže dávám za 4, i když nějaké výhrady by byly...”
Sectumsempra:
“MEGA SPOLIER...tahle povidka mi prisla ujeta uz ve chvili, kdy snape ocuchaval potterovi lektvary s hodnocenim "ponekud slabsi, nez delal on"... dal povidka pokracuje zhruba ve stejnem duchu. na konci mame prislib pokracovani, tak jen doufam, ze to nebude jeste horsi...KONEC SPOILERU”
Akkarra:
“Ó Harry - chuďátko mrňátko, nikdo ho nemá rád, nikdo ho nechce a nikdo mu nerozumí a nechápe... Z těch jeho výlevů se mi zvedá kufr. Být Snapem jdu radši zase najít Norrisku...”
Mrmla:
“..”
mariaa:
“3, 5”
Sargo:
“A tak ja ho chapu. Jak vidim netopyra, taky ze sebe hned chrlim tu nejdojemnejsi verzi zivotopisu. 8-)”
delatrix:
“Podobné téma povídky jsem sice už četla, ale tohle je zase trochu originální protože je tak trochu o vzájemných názorech”