Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Lekce pro Harryho

  • Autor: Remuslives23
  • Překladatel: Rocia Mixan
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Harry Potter, Remus Lupin, Sirius Black, Oliver Wood
  • Rating:
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 11
  • Shrnutí: Přeložila Rocia Mixan. Harry potřebuje naléhavou pomoc - a kdo mu může pomoci lépe než Remus a Sirius? Jedná se o 11 kapitol AU povídky odehrávající se po válce, o nenáročný příběh plný explicitně zobrazovaného sexu, ale i lásky. Soustředí se na tři postavy, jejich vztahy a na vykreslení Harryho první větší sexuální zkušenosti s muži.
  • Klíčová slova: Slash, sex, trojka (HP/RL/SB), poprvé.

Hodnocení čtenářů:

Makkakonka:
“...”
shadow:
“S PWP nemám problém, ale tuhle trojku po kupě nemusím.”
Ostravanka:
“q”
Trinyx01:
“...”
jesssnape:
“...”
Benny:
“Přečteno, bez ztrát na životech, ovšem mám dva problémy.Za prvé Harry se mi jevil jako hrozný truhlík a za druhé nemusím trojky.Někdy se ztracím v tom čí penis je kde(i když zde jsem ten problém neměla)Šileně dlouhé porno a občas jsem si řikala, jestli po tolika orgasmech ještě uroní nějaké sperma.Ale logiku neřešim je to přece PWP:)A to slušné.”
Adelaine:
“Omg, to bylo ale dlouhý porno... Já osobně jsem trochu měla problém s tím (teď nevím, jestli to srozumitelně vysvětlím), že to začínalo jako příběh, dalo nám to spousty nakonec zbytečných informací o životě všech možných lidí okolo a přitom z toho čišelo, že to celý je jenom o tom, jak je dostat do postele. Jasný, hodně slashe je o tom, jak ty dva, tři, čtyří... dostat do postele, ale tohle jako by se nemohlo rozhodnout, jestli jen sex nebo i jak to bylo dál po zabití Voldyho. A na můj vkus tam bylo až moc přechodníků. Jinak na druhou stranu, napsání takhle dlouhé sexuální scény chce asi talent.”
sandymathews:
“Ano”
AnneMaria:
“:D :D”
Lanevra:
“Autorce se podařilo roztáhnout PWP na 8 kapitol (zbylé tři jsou omáčka kolem), to považuji rozhodně za úspěch. Je to prostě sex a nic víc.”
Mrmla:
“...”
kripolik:
“...”
Akkarra:
“No porno, no. Ale velice pěkně napsané porno. (Ačkoli hřídel mě dostávala pod stůl.) Jenom škoda, že k tomu nejsou obrázky... ;)”
Tintinka:
“Komu nevadí trojice a má rád povídky plné sexu, tak tohle není špatné. Jde o to, že Harry je panic, který si moc nevěří a tak požádá o pomoc se zasvěcením do sexu Siriuse a jeho partnera Remuse. Prostě praktická sexuální výchova :-)”