Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 50 48 43 42 41 
40 38 36 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Všechno není ztraceno

  • Autor: Eriador117
  • Překladatel: Adelaine, Izmy R.I.P, Nelie, Sirina
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Harry Potter, Cedric Diggory, Severus Snape
  • Rating:
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 68
  • Shrnutí: Přeložily Adelaine, Izmy R.I.P, Nelie, Sirina. Harry se zamiluje do Cedrika, avšak do jejich mladé romance krutě zasáhne Ten-jenž-nesmí-být-jmenován. Kdo zaplní prázdnotu v Harryho životě a vytáhne ho ze dna žití? A jaká temná tajemství skrývá Brumbál za svými úsměvy?
  • Klíčová slova: Slash, romance, AU a OOC, Mpreg.

Hodnocení čtenářů:

Sarkan:
“...”
Rulie:
“myslela jsem, že v komentářích níže přehánějí a že jsme poměrně imunní na sladké pojetí Severuse, ale co je moc, to je moc. První část - asi prvních 30 kapitol je bezvadných .... popisují první lásku a myslím, že se to moc povedlo. Další část, abych byla spravedlivá, ačkoliv má zajímavý děj a docela trefně vysvětlení, proč je možné Mpreg - tak se to ztrácí v citových výlevech absolutně přeslazeného Snape, který chvílemi je ok a v další chvíli se chová jako 15-letý puberťák, který má mozek bůh ví kde. A to když zavřu obě oči. Ale celkový dojem to velmi kazí a za mě můžu říci, že jsem druhou půlku dočetla jen proto, že jsem chtěla vědět jak to skončí - jméno syna Harryho a Severuse jsem odhadla naprosto správně. Hodnotím 3, kvůli začátku.”
zmije:
“Vztah s Cedrikem fajn, ale tím to dobré končí a následuje už jen zoufale přeslazená, ubrečená a nevěrohodná romance.”
lia:
“chvílemi přesslazeno jinak dobré”
shadow:
“První část nebyla špatná, ale ta druhá ... na tak příšerně popsaného Severuse, jsem snad ještě nenarazila :(”
delatrix:
“...”
Sectumsempra:
“viz muj komentar k originalu...”
Basiliscus:
“Četla jsem, ovšem ne celé. Přeskočila jsem několik kapitol - že by tyhle mé účelně neúčelné výpadky nějak ovlivlily orientaci v ději. Harry a Cedrik - poměrně ucházející zobrazení vztahu. Harry a Severus. Severus úplně mimo - byl neskutečně přeslazený. Netvrdím že musí být jak v knize od JKR, ale tohle bylo neskutečně ble... Mužské těhotenství - jak bylo podotknuto dříve - nelze zobrazit realisticky ani kdyby bylo nějakým záhadným způsobem možné, takže jsem to brala s rezervou. Harry chudáček zneužívaný.. To je na mě moc.. Nevím jestli dát 3 nebo 2. Jsem hodná, dám 3”
belldandy:
“Svůj komentář jsem už napsala k anglické verzi a nic dalšího už asi nevymylím. :) Prostě - zrovna moc se mi to nelíbilo, ale stejně jsem to četla.”
Lanevra:
“První část se mi líbila, vyznívala docela realisticky, až na pár drobností, a vztah Pottera a Cedrika byl zajímaví. Druhá polovina příběhu byla velmi nerealistická, ale ono to (jak vím z vlastní zkušenosti) s mužským těhotenstvím realisticky napsat nejde.”
mariaa:
“.”
kripolik:
“...”
Tintinka:
“Dobře není to možná vrchol všech fanfiction :-), je to chvílemi příliš sladké, příliš nepravděpodobné, příliš.... no všechno možné. Přesto mám pro tuhle povídku jistou slabost a docela zajímavý je i samotný námět - není zas tolik příběhů HP/CD a už vůbec ne s navazujícím HP/SS :-)”