Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Would you die a virgin?

  • Autor: Demonsblade
  • Překladatel: sigam
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Sirius Black/Remus Lupin
  • Rating:
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Sirius se najednou nějak moc zajímá o to, zda je Remus ještě panic nebo ne.
  • Klíčová slova: Sirius Black/Remus Lupin, Dialog Fic

Hodnocení čtenářů:

jesssnape:
“3-4”
Mariella:
“Lehké, úsměvné. :)”
KalamityJane:
“Líbilo, milé, jednoduché, co víc si přát”
Brokolice:
“Takový lepší průměr, vtipná a krásná, na zlepšení nálady, vyvolá úsměv na tváři :-)”
Casiopea:
“Jéééé! Možná za to může poněkud rozjařená nálada, ale rozhodně palec nahoru. :)”
kami:
“Ó! To je tá! Tú mám rada. :D”
Benny:
“Co k tomu dodat?Jestli přijde apokalypsa, nepůjdou do nebe:)Líbilo.”
belldandy:
“Ne, nic extra to není. Jen taková mini-hříčka, ale povedená. Podle mě lepší tři. Kdybych se všemi trojkami, co rozdám mohla být takhle spokojená ... / EDIT. Zvyšuju hodnocení. Jestli si můži dovolit zaparafrázovat Reného: Když se podívám čemu všemu jsem dala trojku... tak musím. Podle mě je skvělá. Originální svou dialogickou formou. Lehká, vtipná, jiskřivá konverzačka. V případě chmuru či trudu můžu aplikovat klidně i opakovaně. :)”
Sectumsempra:
“dobre se to cetlo, ale ze by to bylo neco extra, to se rict neda...”
Nerla:
“Hezké, moc pěkně napsané, příjemně stroze, ale nikoliv stručně tekoucí dialog. A vyberte si z toho komentáře, co je vám libo :)”
Sargo:
“:-)”
mariaa:
“Líbilo :)”
René.K.:
“Taková jednoduchá povídka, nenadchne, neurazí... Dávám horší 3. EDIT: když se zpětně podívám, čemu všemu jsem dal 3*, musím jít s hodnocením dolů. Nicméně vůbec nejde o špatnou povídku, jsem rád, že jsem ji přečetl ;)”
kripolik:
“super povídka na zlepšení nálady :D”
sandymathews:
“jůůůůůů!”
Tintinka:
“Mám docela ráda tenhle pár a navíc rozhovor působí celkem realisticky - líbilo se mi to...”
te.ss.sa:
“vtipná povídka :D”
Akkarra:
“Jeden veliký a neskutečně uhozený dialog.... Horší 3.”
Velká_koule_chaosu:
“:)”