Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Krásně svázané Vánoce

  • Autor: Olivia Lupin
  • Překladatel: Rapidez
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: ČJ
  • Postavy: Draco Malfoy/Harry Potter, Vincent Crabbe, Gregory Goyle, Remus Lupin
  • Rating: 13+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: ... Přímo před ním, rozpláclý před krbem v učebně věštění z čísel, pevně svázaný silným lanem a nádherně umlčený hedvábnou, stříbrozelenou zmijozelskou školní kravatou, ležel úplně nehybný a zcela jasně rozlícený Harry Potter.
  • Klíčová slova: HP/DM, Drarry

Hodnocení čtenářů:

Tereza:
“Ráda se k ní vracím, když mám chuť na milou oddechovku.”
Rulie:
“Malfoy je tak zamilovaný, že se zapomněl chovat jako Malfoy, ale nevadí mi to je to sladké”
KalamityJane:
“#OOC #whocares #loveit”
Tiany:
“Ano, Malfoy tu je opravdu velmi nemalfoyovsky, ale to mi zas-až-tak-neva. A konec se mi líbil, za jiných okolností bych se i culila.”
Adelaine:
“Pěkné”
Trinyx:
“...”
Mrmla:
“...”
Crystal:
“Aww, tuhle fluffy věc jsem potřebovala. Ať žijou Vánoce!”
kripolik:
“I přes to, že se Draco nechoval jako správný Malfoy, se mi to líbilo :)”
Fleur Tera:
“dobré”
Akkarra:
“Příšerný slaďák a melodramatický Draco, který tak úplně nebyl IC... Ale stejně to má něco do sebe a mě se to - navzdory vší racionalitě - líbilo. :)”
mariaa:
“Moc přeslazené i na mě :)...”
Sargo:
“Líbí. Hodně silná trojka, vlastně jen za to, že tenhle párek moc nemusím. Ale i tak líbí moc, na to, jak banální je vlastně obsah, je to přesně takové, jaké to být má. Vůbec ne blbé. :-)”
Velká_koule_chaosu:
“Postavy možná trochu OOC, ale to mi zde vůbec nevadilo. Příjemná, čtivá povídka. Někdy je holt potřeba slaďák... :)”