Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Black Ink - fanart

  • Autor: Achih
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: fanart
  • Postavy: SS/HP
  • Rating:
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 0
  • Shrnutí:
  • Klíčová slova: fanart

Hodnocení čtenářů:

Benny:
“Tipovala bych tak 4-5třida základní školy.Severuse bych možná poznala, ale koho se to snaží zatlačit do zdi???Aha, Pottera..dik za napovědu”
Basiliscus:
“No... Na první pohled bych snad jen poznala, že se jedná o Snapea s někým, netuším kým.. Na druhý pohled jsem přemýšlela, zda má "ten druhý" zlámanou pravou ruku nebo ji má tak přivázanou, ale jelikož pouta/provaz/šátek/okovy a žádné jiné poutací cosi nevidím, tipuju, že tu ruku má přeraženou. Snape jako dominantní, to se mi líbí. Dávám 3, je co zlepšovat, ale přiznejme si to, já bych nenakreslila ani nic co by se vzdáleně tomuhle podobalo :))”
SaraPolanska:
“Mě se to už vůbec nelíbí...”
Akkarra:
“Máš pravdu Bell - já taky nevím, co se ti na tom líbí... :( Můj styl to teda opravdu není...”
belldandy:
“Tohle bude zřejmě zase jednou taková moje úchylka. Já vážně nevím, proč se mi ten obrázek tak líbí, ale zkrátka líbí. :) Už jsem říkala, že mám ve snarry slabost pro seme/uke rozměr? To by totiž mohla být odpověď, na podstatu toho mého zalíbení. Tady je ten rozměr nadřízenosti a podřízenosti docela hodně přítomný. :) PS: Ne, to vážně není tak sadomaso, jak to na první pohled vypadá. Potter k té zdi není připoutaný. Já jsem o tom musela taky chvilku přemýšlet. ;) Pro mě je to tak vyhovující, protože mám ráda, když je to D/S, ale S/M už na mě bývá trochu moc.”