Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 50 48 43 42 41 
40 38 36 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Underwater Light

  • Autor: Maya
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: Harry Potter/Draco Malfoy
  • Rating: 18+
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 23
  • Shrnutí: Pro zájemce - český překlad zde: http://www.fanfiction.net/s/7945044/1/Svetlo_pod_vodou; a slovenský tady: http://hp.kizi.sk/modules.php?name=Preklady&new_topic=108
  • Klíčová slova: Drarry

Hodnocení čtenářů:

Nel-ly:
“V originále to má svoje kouzlo a tak jsem u něj ráda zůstala :)”
KalamityJane:
“Při čtení mě to bavilo, bylo to napínavé, i když mě hrozně rozčiloval začátek s turnajem. Celou dobu jsem měla tip na zrádce, ale ukázalo se, že špatný. :-) Což je bod k dobru. Přesto všechno mám pocit, že za dva dny nebudu vědět, o čem to bylo... Ale rozhodně doporučuji.”
Lucie:
“Povídka je skvělá, napětí, city, vtip. Četla jsem i slovenský a český překlad a podle mého názoru je ten slovenský o dost lepší. Na kizi sk jsou i dva prquely k této povídce a taky ještě jiné věci této autorky (Potkaník, Dodatek k epilogu).”
Casiopea:
“Nejsem velký fanda Drarry, ale tahle věc mě naprosto dostala. Ještě pořád mám takový ten pocit, jako kdyby mi někdo v hrudním koši zapnul přímotop. Ano, byly tam pasáže, u kterých jsem nadávala, že zbytečně zdržují. Ale nakonec jsem došla k závěru, že to bylo nedočkavostí a napínavostí příběhu. Jsem nadšená z uvěřitelného a poprvé zcela srozumitelného popisu života a fungování Zmijozelské koleje. Skutečně je to banda bastardů, u kterých nikdy nevíte, na čem jste, ale přesto jsem je nakonec milovala všechny do jednoho. Nemůžu tvrdit, že mě závěrečné odhalení nešokovalo. Něco takového není ve světě HPFF vůbec obvyklé a nejsem si jistá, jestli jsem se s tím vyrovnala. Nicméně mi to vlastně ani nevadí. O ten pocit žhnoucího přímotopu mě to nepřipravilo. Je to děs, mám chuť přečíst si nějaké Drarry. A bohužel jsem zjistila, že stránka, na které visely Mayiny povídky, byla zrušená. :( Nicméně, k tomuhle se určitě budu vracet. // Lucie: Moc díky za tip!!! :)”
zmije:
“Jiné věci od Mayi se mi líbí víc, tohle bylo zbytečně dlouhé a místy skoro nuda. Zatím nejslabší z toho, co jsem od ní četla.”
SinamLlumi:
“Tak nakonec jsem našla ještě jeden odkaz, který není v pdf. :) Jinak všechny povídky od této autorky si v pdf můžete přečíst tady: http://www.scribd.com/doc/69952632/The-Complete-Works-of-Maya Underwater Ligt se nachází na stranách 204-769. S.L.”