Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Coming Home

  • Autor: Meri
  • Fandom: Harry Potter
  • Jazyk: AJ
  • Postavy: Harry Potter, Severus Snape
  • Rating:
  • Slash: ano
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 1
  • Shrnutí: Harry Potter comes home to Hogwarts after 10 years in the States
  • Klíčová slova:

Hodnocení čtenářů:

KalamityJane:
“Ze začátku to nedávalo smysl, a i když byly pohnutky vysvětleny, nebylo to pro mě dostatečně důvěryhodné. Napsané je to ale hezky, obecně se mi líbí autorčin styl, většinou dokud postavy nepromluví, aby jednu věc diskutovali pořád dokola, jen pokaždé s někým jiným. Tři mínus, ale chystam se na další její díla.”
Trinyx01:
“...”
Casiopea:
“Čím víc jsem toho od Meri přečetla, tím těžší je dávat trojku i těm nejobyčejnějším povídkám. Myslím, že jsem od málokteré autorky přečetla tolik příběhů. Důvod je prostý - ať už si přečtu cokoli z její klávesnice, vždycky to pohladí. Mám ráda její způsob vyjadřování, líbí se mi, jak pracuje se známými fakty a dává je do nových souvislostí. Tahle povídka byla neobyčejná svou civilností. Možná už mám úplně deformovaný mozek, ale připadalo mi, že takhle nějak by se to mohlo stát. Harry těsně po válce uteče hodně daleko, ale po deseti letech je nucen se vrátit, protože Albus je na smrtelné posteli. Moc se mi líbí nápad s předáním Voldemortovy moci i způsob, jakým Harry pracuje coby lékouzelník. Mám podezření, že kdyby takovýto příběh napsal někdo jiný, asi bych nad tím už další den ani nevzdechla, ale tohle... prostě pěkné. :)”
mariaa:
“Mám ráda všechny díla této autorky, ale zrovna Coming Home nepatří mezi moje oblíbené. Bude to nejspíš tím, že mě v tomto díle neuvěřitelně irituje postava Harryho.”