Výběr povídek podle počtu hodnocení

Počet hodnocení:
115 54 53 51 48 43 42 41 
40 38 37 35 34 33 32 31 
30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 
20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 
10 

Tonari no Totoro Bus Stop - fanart

  • Autor: Sachsen
  • Fandom: Tonari no Totoro
  • Jazyk: fanart
  • Postavy: Satsuke , Totoro
  • Rating: 12 + :)
  • Slash: ne
  • Dokončeno: dokončeno
  • Počet kapitol: 0
  • Shrnutí: Parafráze nejslavnější scény z anime filmu "Můj soused Totoro".
  • Klíčová slova: fanart

Hodnocení čtenářů:

Areboria:
“.”
Ostravanka:
“q”
Fleur Tera:
“vynikajúce... prebehli mi z toho zimomriavky po chrbte..”
Babble:
“Úžasné prevedenie, úžasný nápad ale spať sa mi teraz už nejako nechce :D”
Lanevra:
“To anime neznám, jen jsem četla co o něm psáno, a přijde mi to jako že samotný seriál je idealizované verze a tady nám malíř ukázal, jak to vlastně bylo všechno doopravdy.”
kami:
“Hej! To mám ako dnes zaspať? Ale inak je to krásne. (A absolútne nečakané. :D) Ale je pravda, že dievčatko sa nepodobá. Tak dám len 4.”
SinamLlumi:
“Nikdy nepochopím, proč ilustrátoři, kteří by mohli být opravdu dobří, místo hledání vlastního stylu mrhají svůj talent na kýčovitém anime. Ale to je můj problém. :) S.L.”
SaraPolanska:
“Ty jo. Ta atmosféra je opravdu... fenomenální. Moc se mi líbí práce se světlem a ten déšť...”
Danae:
“Geniální!”
Akkarra:
“To je brouček. :) Ale pod postelí bych ho mít nechtěla.... /// Bell: Zkus si o ten fandom napsat do Knihy, třeba to projde. :) /// Bell: Hele já jsem taky fanoušek anime (zbožňuju anime), ale to dítě mi do toho stylem kresby nesedí - proto jsem tomu dala jen 4 body, ačkoli ta potvůrka je naprosto dokonalá. :)”
belldandy:
“No dobrá, asi to sem nezapadne. Ani to nemám možnost zařadit do fandomu. (Co takhle ještě fandom - other :) Ale klidně mi to smažte, já se s tím smířím). Když já miluju Totora a o tuhle jeho děsivou antitezi jsem se s někým musela podělit. Jak se dětský fantazijní přítel může změnit v děsivou noční můru. (PS: Pokud neznáte a poznat chcete: http://en.wikipedia.org/wiki/My_Neighbor_Totoro. Mimojiné v dětském pokoji mého syna by jste právě tuhle scénu našli taky - namalovanou na zdi, samozřejmě ne v té děšivé verzi. :) )”